JP's MINI VERKOCHT!
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hij ziet er nu nog maar een beetje zielig uit
Maar komt goed idd met de Aero en de wielen!
I hope so!frankie schreef:Lekker stoepsleutelen! Gaat de goeie kant op zo. Als de aerokit er eenmaal onder ziet het er al heel anders uit
Hij ziet er nu nog maar een beetje zielig uit

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
En dan moet je nog een velg vinden met een ET van 45 en hoger!
Ik ben er gewoon helemaal nog niet uit! Ik wil gewoon die rand en 8J. Maar ik doe gewoon op mijn gemakje aan!
Ja ik dus ook maar dan moet je toch echt voor 18 inch met adapterplaten gaan werken. Van 4 naar 5 steekspeedy schreef:geen Dotz mughellovind dat zulke strakke velgen

En dan moet je nog een velg vinden met een ET van 45 en hoger!
Ik ben er gewoon helemaal nog niet uit! Ik wil gewoon die rand en 8J. Maar ik doe gewoon op mijn gemakje aan!
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ach jaa Alles komt goed hey!
Ja ik ben bang van wel! Ach ja maar ik wil iets naar mijn zin vinden. Ik heb wel iets gevonden en het past kijken hoe het met de levering zitMenno schreef:Op je gemakje met al die plannen![]()
Als je Aero dalijk terug is van de spuiter wil je snel andere wielen vermoed ik

Ach jaa Alles komt goed hey!

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mensen ik wil nog niet te hard van stapel lopen maar ik heb het besluit genomen om custom-Wheels te laten maken!!! Ze zijn er mee bezig. Ook weet ik de prijs nog niet maar ik heb een prijs gezien van 20Inch wielen en dat viel mij mee! En dan rijd er geen 1 Mini rond(voorlopig) met die wielen.
Na een beetje aandringen durft mijn velgen boer het toch aan te gaan om Voor 8J te monteren en Achter 9J!!!!!
We moeten nog heel even met de ET waardes beetje rekenen. Maar dat maakt niet uit de wielen worden naar mijn wens gemaakt dus ook met de gewenste ET waarde!!!
Maar let op mensen de bandjes komen er gespannen onder en zo kom ik aan de maten:
Voor: 215/35-18
Achter: 245/35-18
Ik kan de banden ook niet spannen en dan kan ik evt de volgende maten leggen:
Voor: 235/35-18
Achter: 265/35-18 Maar dat wordt een beetje TÉ voor een mini denk!
1 GROOT nadeel de levertijd!!!! Ik weet nog niet precies hoelang maar dat hoor ik meteen met de prijs!
Ben benieuwd!!!
Maar eerst van de week de One-Ball-Mod, Aero pakket en de s-spoiler monteren. Vanavond zijn ze waarschijnlijk gespoten.
Wachten en wachten *zucht*
Ik hou jullie op de hoogte!
Na een beetje aandringen durft mijn velgen boer het toch aan te gaan om Voor 8J te monteren en Achter 9J!!!!!

Maar let op mensen de bandjes komen er gespannen onder en zo kom ik aan de maten:
Voor: 215/35-18
Achter: 245/35-18

Ik kan de banden ook niet spannen en dan kan ik evt de volgende maten leggen:
Voor: 235/35-18
Achter: 265/35-18 Maar dat wordt een beetje TÉ voor een mini denk!
1 GROOT nadeel de levertijd!!!! Ik weet nog niet precies hoelang maar dat hoor ik meteen met de prijs!
Ben benieuwd!!!
Maar eerst van de week de One-Ball-Mod, Aero pakket en de s-spoiler monteren. Vanavond zijn ze waarschijnlijk gespoten.

Wachten en wachten *zucht*
Ik hou jullie op de hoogte!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Je doet het puur voor de looks neem ik aan, het zal namelijk geen positief effect leveren op de rijeigenschappen.

Je doet het puur voor de looks neem ik aan, het zal namelijk geen positief effect leveren op de rijeigenschappen.
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
245 is idd wel erg breed ... max dat ik gezien heb op een mini was 225 en die kwam al heel breed ...
En idd zoals poeper zegt ... je rijdt een one, hou er rekening mee dat er serieus wat verschil zult merken in optrekken enzo. Trillingen in je stuur krijg je er ook nog eens bij ... opletten met zo'n brede wielen. Ik zou toch echt max 8j nemen.
maar ik wil je habby buz niet verbrotten ofzo, ben wel heel erg beniefd
En idd zoals poeper zegt ... je rijdt een one, hou er rekening mee dat er serieus wat verschil zult merken in optrekken enzo. Trillingen in je stuur krijg je er ook nog eens bij ... opletten met zo'n brede wielen. Ik zou toch echt max 8j nemen.

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
En ik wil iets unieks! Als je de auto ziet dat de wielen opvallen! En ik wil gewoon 9J achter dat heeft niemand! Ik wil gewoon die heerlijk rand van 3 a 4 inch
Maar bedankt voor jullie bezorgtheid!
Ja vooral om de looks! Maar mijn velgen boer zei al dat dat deze setup meer comfor zal hebben als 19 inch er onder. Kijk daarom laat ik het ook doen mensen. Scheelt mij best veel geld omdat ik ook wel via mijn bedrijf kan doen maar als er iets is dan is het ZIJN probleem! Als mijn stuur TE erg trilt dan kan ik gewoon terug gaan!Fred schreef:245 is idd wel erg breed ... max dat ik gezien heb op een mini was 225 en die kwam al heel breed ...
En ik wil iets unieks! Als je de auto ziet dat de wielen opvallen! En ik wil gewoon 9J achter dat heeft niemand! Ik wil gewoon die heerlijk rand van 3 a 4 inch

Maar bedankt voor jullie bezorgtheid!

Onze sponsors