CR R50 van MiniBeardie: fotootjes p.10
- MiniBeardie
- Be Mini
- MiniBeardie
- Be Mini
Bericht
Ik zag het net. Thanx Sven.
Nu nog wat meer foto's van dat blauwe gevaarte rechts op de foto
Die is al veel verder als ik op de foto's in je SYR zie . . .
Groetjes, Ron
Nu nog wat meer foto's van dat blauwe gevaarte rechts op de foto

Die is al veel verder als ik op de foto's in je SYR zie . . .
Groetjes, Ron
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- MiniBeardie
- Be Mini
Bericht
Het was weer hoog tijd voor wat nieuws op de MINI. Na de chromen S-dop miste er toch nog wat chroom aan de buitenkant.
En met de lage pond werden de side scuttles vanUltra, de zogenaamde Sharks Gill Wing Vents, eindelijk betaalbaar.
Dus maar snel aangeschaft.
Monteren was een makkie, geen gereedschap nodig. Helaas moesten de clear design glaasjes het veld ruimen.
Die zaten dusdanig los dat ze er vanzelf uitvielen. Dus maar de meegeleverde witte glaasjes gebruikt.

Volgende mod ligt ook al klaar. Dan kunnen we gelijk onze mooie Sonic-krik gebruiken (thanx Ries). . .
Maar daar hadden we nog even geen tijd voor.
Groetjes, Ron
En met de lage pond werden de side scuttles vanUltra, de zogenaamde Sharks Gill Wing Vents, eindelijk betaalbaar.
Dus maar snel aangeschaft.
Monteren was een makkie, geen gereedschap nodig. Helaas moesten de clear design glaasjes het veld ruimen.
Die zaten dusdanig los dat ze er vanzelf uitvielen. Dus maar de meegeleverde witte glaasjes gebruikt.

Volgende mod ligt ook al klaar. Dan kunnen we gelijk onze mooie Sonic-krik gebruiken (thanx Ries). . .
Maar daar hadden we nog even geen tijd voor.

Groetjes, Ron
- MiniBeardie
- Be Mini
Bericht
Ahum mijn rode monster.:
Vrees de dag dat zijn eigen MINI Clubman hier voor de deur staat
Erna

Vrees de dag dat zijn eigen MINI Clubman hier voor de deur staat

Erna
- MiniBeardie
- Be Mini
Bericht
Toch maar even tijd gemaakt en Erna met mijn auto naar haar werk gestuurd.
Dus op met de volgende mod: de 8 mm spacers van Ronald.
Had niet meegedaan met de Groupbuy, maar toen ik las dat hij nog een setje had liggen kon ik de verleiding niet weerstaan.
Maakt de MINI net even wat dikker, ondanks dat-ie niet verlaagd is.
Afgelopen week bij Beek de lange M12-wielbouten gehaald. Klaas vroeg zich al af waarom er opeens zoveel mensen bouten bij hem bestelden.
Wielen hadden een flinke poetsbeurt nodig en de rest natuurlijk ook maar even meegenomen.
En natuurlijk wat fotootjes geschoten.

Toch maar even tijd gemaakt en Erna met mijn auto naar haar werk gestuurd.
Dus op met de volgende mod: de 8 mm spacers van Ronald.
Had niet meegedaan met de Groupbuy, maar toen ik las dat hij nog een setje had liggen kon ik de verleiding niet weerstaan.
Maakt de MINI net even wat dikker, ondanks dat-ie niet verlaagd is.
Afgelopen week bij Beek de lange M12-wielbouten gehaald. Klaas vroeg zich al af waarom er opeens zoveel mensen bouten bij hem bestelden.

Wielen hadden een flinke poetsbeurt nodig en de rest natuurlijk ook maar even meegenomen.
En natuurlijk wat fotootjes geschoten.

- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Weer nice mods Ron,
Ziet er weer netjes uit.
mis nog een ding
maar wel een hint, heeft met 3cm te maken.
Groet (ook aan Erna & the beardies)
Adriaan
Ziet er weer netjes uit.
mis nog een ding

Groet (ook aan Erna & the beardies)
Adriaan
- MiniBeardie
- Be Mini
Bericht
Helemaal ongelijk heeft ze niet. Runflats en verlaging wordt wel erg hard en de drempels hier worden er ook niet lager op . . .
En het is toch wel fijn als we hier de wijk uit kunnen komen.
Trouwens, hij moet ook nog ff terugzakken. Is net met alle vier de pootjes los van de grond geweest.
Groetjes, Ron
En nog maar een

Ik wil wel, maar dat ziet Erna (nog) niet zitten.Cooperdriver schreef:mis nog een dingmaar wel een hint, heeft met 3cm te maken.
![]()
![]()

Helemaal ongelijk heeft ze niet. Runflats en verlaging wordt wel erg hard en de drempels hier worden er ook niet lager op . . .
En het is toch wel fijn als we hier de wijk uit kunnen komen.
Trouwens, hij moet ook nog ff terugzakken. Is net met alle vier de pootjes los van de grond geweest.
Groetjes, Ron
En nog maar een

Onze sponsors