Nope die gaat pas komen als er een GP intercooler en Miltek op zit en vraag me af of ik hem dan niet beter op de rollenbank kan laten programmeren ipv de "standaard" aangepaste file maar dat zien we tzt wel.frankie schreef:Nou, Beek tuning dan, ook goed
De 2 liter SD van Peet - The End
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is niet helemaal de standaard aangepaste file die ze programmeren bij Beek Che. Op basis van de gegevens die uit je eigen auto worden uitgelezen wordt de file aangepast voordat deze in je Mini gestopt wordt.
Qua prijs/prestatie verhouding is dit gewoon de beste optie denk ik. Met echt op maat kan er misschien nog een paar pktjes gewonnen worden maar of dat dan nog het geld waard is?
Qua prijs/prestatie verhouding is dit gewoon de beste optie denk ik. Met echt op maat kan er misschien nog een paar pktjes gewonnen worden maar of dat dan nog het geld waard is?
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Aha dan is het goed.....dacht dat ze een aangepaste file hadden die ze in elke Mini pompen en weet uit ervaring dat dat schadelijk zou kunnen zijn voor je motor omdat geen enkele motor op dezelfde manier "geleden" heeft.frankie schreef:Het is niet helemaal de standaard aangepaste file die ze programmeren bij Beek Che. Op basis van de gegevens die uit je eigen auto worden uitgelezen wordt de file aangepast voordat deze in je Mini gestopt wordt.
- Blont-007
- NMC Legend
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@ Ida...die had ik al gezien maar ik mis de aansluiting vh lampje en de koude luchttoevoer ...
Idd is al een tijdje besteld maar doordat er steeds weer zaken bijkomen heb ik ze nog niet gehaald bij Timmermans.frankie schreef:Achteraf gelukkig ook nog prima in te bouwen.
@ Ida...die had ik al gezien maar ik mis de aansluiting vh lampje en de koude luchttoevoer ...

Laatst gewijzigd door ginoceros op 20 jul 2008, 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
en licht was te moeilijk dus niet gedaan.

Maar de rest is appeltje / eitje
Hahaha uhm jah uhm ik had geen airco dus die koude luchttoevoer was niet nodigChe schreef:Idd is al een tijdje besteld maar doordat er steeds weer zaken bijkomen heb ik ze nog niet gehaald bij Timmermans.frankie schreef:Achteraf gelukkig ook nog prima in te bouwen.
@ Ida...die had ik al gezien maar ik mis de aansluiting vh lampje en de koude luchttoevoer ...![]()
![]()
![]()

Maar de rest is appeltje / eitje

- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Voor het licht werkend te maken moet je ook kabels gaan trekken volgens de dealer. Ik heb ook achteraf een kastje in laten bouwen. Is zo gepiept. Lampje heb je niet nodig en toevoer van koude lucht ook niet, dan kan je net zo goed een koelbox in je koffer zetten aan de 12 v sluiting. Of heb je nog een paar hete plaatjes doe afgekoeld moeten worden

Onze sponsors