De MINI avonturen van iDarkDesign
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Trouwens een mailtje gehad van Hein,
10 januari gaan ze het MTH Duitsland voorleggen...
Ik ga ervanuit dat het niets wordt en dat ik zelf een lasser mag zoeken.
iemand nog een mannetje die dat voor een vriendenprijsje zou doen?
iDD
10 januari gaan ze het MTH Duitsland voorleggen...
Ik ga ervanuit dat het niets wordt en dat ik zelf een lasser mag zoeken.
iemand nog een mannetje die dat voor een vriendenprijsje zou doen?
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Godverdegodverdegodver!
vannacht hebben vandalen aan één kant het "Police" embleem geprobeerd te stelen! Ze hebben het alleen voor elkaar gekregen om de toplaag te verwijderen, en de reflecterende achterkant kregen ze niet los... Nu is het aan 1 kant dus één groot wit vlak.
Ik heb al wel aangifte gedaan, en mailtje naar Youri is de deur uit. Dus het komt wel weer goed, maar het blijft balen.
iDD
vannacht hebben vandalen aan één kant het "Police" embleem geprobeerd te stelen! Ze hebben het alleen voor elkaar gekregen om de toplaag te verwijderen, en de reflecterende achterkant kregen ze niet los... Nu is het aan 1 kant dus één groot wit vlak.

Ik heb al wel aangifte gedaan, en mailtje naar Youri is de deur uit. Dus het komt wel weer goed, maar het blijft balen.
iDD
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Pitbull bij je MINI..................
Succes Rein, altijd %#E%$#$#^ zoiets.
gr, PC

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
plaatsen zal niet echt een probleem zijn. Moet alleen wel even gefabriceerd worden.
iDD
Thanks allen!marss schreef:Tjezus, zijn ze nou helemaal van de pot gepleurd!!!! BLIJF MET JE POTEN VAN ANDERMANS SPULLEN AF!!!!
Rein, hopelijk heeft Youri snel een plekkie voor het plaatsen van een nieuwe stickerT. Succes!!
marss
plaatsen zal niet echt een probleem zijn. Moet alleen wel even gefabriceerd worden.
iDD
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bahbahbah!
Net dat verschrikkelijke topic van Jimmy's afgefakkelde R56 gezien, nu weer dit...
Bah!
Ik prijs me zooo gelukkig dat ons simpele huisje wel 'n inpandige garage heeft.
Kan Mini tenminste zorgeloos binnen slapen.
's Nachts lopen (naast fatsoenlijk volk) toch nog altijd de ergste kankergezwellen van onze maatschappij rond.

Net dat verschrikkelijke topic van Jimmy's afgefakkelde R56 gezien, nu weer dit...
Bah!
Ik prijs me zooo gelukkig dat ons simpele huisje wel 'n inpandige garage heeft.
Kan Mini tenminste zorgeloos binnen slapen.
's Nachts lopen (naast fatsoenlijk volk) toch nog altijd de ergste kankergezwellen van onze maatschappij rond.

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik zie de koplampen wel weer knipperen dan! Als je een groot wit vlak ziet langs rijden dan ben ik het.
iDD
iDD
Onze sponsors