Shag's Pure Silver R53
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Lekkurrr...Interieur ziet er top uit...en gaaf dat je aansteker ring t eindelijk doet
Dikke fiets!

Dikke fiets!
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
thanks peeps!
En more mods coming up!
die snor snap ik ja, twijfel soms om 'm weer helemaal terug te zetten in PS (heb de originele scoop en greep nog liggen) maar vind het carbon ook weer zo dik... moeilijk!
Mogelijk binnenkort ook het JCW stuur wat het interieur denk ik echt af gaat maken.. nu ik erover nadenk en het bekijk is het eigenlijk geen vraag meer, dat JCW stuur MOET er gewoon in komen
En more mods coming up!
die snor snap ik ja, twijfel soms om 'm weer helemaal terug te zetten in PS (heb de originele scoop en greep nog liggen) maar vind het carbon ook weer zo dik... moeilijk!

Mogelijk binnenkort ook het JCW stuur wat het interieur denk ik echt af gaat maken.. nu ik erover nadenk en het bekijk is het eigenlijk geen vraag meer, dat JCW stuur MOET er gewoon in komen

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Een vrouw met een snor is niet echt m'n smaak, maar je MINI kan het goed hebben.
Nee man, dat carbon staat juist super bij PS!Shag schreef:die snor snap ik ja, twijfel soms om 'm weer helemaal terug te zetten in PS (heb de originele scoop en greep nog liggen) maar vind het carbon ook weer zo dik... moeilijk!![]()

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
hahaha.. blijft ie lekker zitten, carbon =
LOLIvo schreef:Nee man, dat carbon staat juist super bij PS!Shag schreef:die snor snap ik ja, twijfel soms om 'm weer helemaal terug te zetten in PS (heb de originele scoop en greep nog liggen) maar vind het carbon ook weer zo dik... moeilijk!![]()
Een vrouw met een snor is niet echt m'n smaak, maar je MINI kan het goed hebben.

hahaha.. blijft ie lekker zitten, carbon =

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat bleek nu, toen ik het interieur weer in elkaar aan het schroeven was (laatste downtube) kapte de verlichting van de volumeknop van de radio alsmede die 2 kleine verlichte streepjes bij de cd sleuf er mee.. ik dacht WTF? ik lag dubbel, kon er met de pet niet meer bij
Toen ik de downtube echt een fractie losser (of vaster, weet het niet eens meer) schroefde deed die het gewoon weer... heb nu dus het vermoeden dat zoiets ook het issue bij de CC unit veroorzaakt.. dan klopt het inderdaad dat er extern niks aan de hand is, zoals Ekris ook concludeerde.. bizar euvel..
Oja, JCW stuur coming up !!!
zo moet het eruit komen te zien:
De aanstekerring: yes! maar de verlichting van de climatecontrol doet 't nog steeds niet wanneer hij niet op contact staatSven schreef:![]()
![]()
![]()
Lekker bezig Sjaak! Hij staat er weer strak bij en mooi dat het met je verlichting dan toch opgelost is

Wat bleek nu, toen ik het interieur weer in elkaar aan het schroeven was (laatste downtube) kapte de verlichting van de volumeknop van de radio alsmede die 2 kleine verlichte streepjes bij de cd sleuf er mee.. ik dacht WTF? ik lag dubbel, kon er met de pet niet meer bij

Toen ik de downtube echt een fractie losser (of vaster, weet het niet eens meer) schroefde deed die het gewoon weer... heb nu dus het vermoeden dat zoiets ook het issue bij de CC unit veroorzaakt.. dan klopt het inderdaad dat er extern niks aan de hand is, zoals Ekris ook concludeerde.. bizar euvel..

Oja, JCW stuur coming up !!!

zo moet het eruit komen te zien:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jazekers! Die MF knoppen moet ik sowieso erbij kopen dus dan maar meteen de carbon variant.. lekker stuurtje hoor.. Maakt het interieur af denk ik zo! wordt dan exact zoals op de foto. hoop dat een en ander snel binnen is, kan niet wachten!!Daveke schreef:Mijn vorige JCW stuurtje
Ga je ook voor de carbon MF-units?

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Een ding, die MF carbon units zijn los niet te koop; bij newministuff veel te duur en niet de juiste weave.
Mijn tip: units los bestellen bij de dealer en voor 70 euro ofzoiets laten lamineren bij carbline.de. Dan heb je in elk geval dezelfde carbonstructuur en kun je de onderste los bestellen bij de dealer en heb je het works logo erop staan. Voorbeeldje staat in mn topic
Mijn tip: units los bestellen bij de dealer en voor 70 euro ofzoiets laten lamineren bij carbline.de. Dan heb je in elk geval dezelfde carbonstructuur en kun je de onderste los bestellen bij de dealer en heb je het works logo erop staan. Voorbeeldje staat in mn topic

Onze sponsors