Dave's Turbo R53 Project
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zo dan 
Na een lange rit vanochtend rond 9 uur aangekomen bij Dick thuis en onder het genot van een kopje koffie beginnen te sleutelen aan de stoelen. De Recaro's uit de Mini van Dick gehaald en de onderstellen van de oude stoelen van Peter af geschroefd want ik kon natuurlijk niet op een sinasappelkist naar Brugge toe rijden. Daarna de kooi in de auto gelegd, omdat vastschroeven niet ging vanwege mijn gordelbevestiging, kuipjes erin gezet en terug naar huis.
Thuis aangekomen moesten de stoelen er weer uit zodat ik de kooi kon bevestigen en waar er wat problemen waren bij mede-forumgebruikers hebben pa en ik het op onze eigen manier opgelost
De stangen van de gordelbevestiging zijn iets gebogen zodat de kooi tegen het plastic van de carosserie kwam te zitten, gaatje aftekenen, gaatje boren en de dikke bout er doorheen. Kooi vast! Daarna stoeltjes weer terug op zn plaats, het geheel even afstellen, GP achterbankopvulling erin, en mijn interieur is weer een stap dichter bij het eindproduct!
Ohja, ik kreeg een mailtje dat er morgen of overmorgen een leuk pakketje komt!
Foto's! (Ja, ze zijn mislukt, maar dat komt omdat het herfst is, en ik daardoor in de parkeergarage foto's moet maken..)
Stoelen

Uploaded with ImageShack.us

GP-tellers

Kooi en achterstrut

Huh?

Peter..

Na een lange rit vanochtend rond 9 uur aangekomen bij Dick thuis en onder het genot van een kopje koffie beginnen te sleutelen aan de stoelen. De Recaro's uit de Mini van Dick gehaald en de onderstellen van de oude stoelen van Peter af geschroefd want ik kon natuurlijk niet op een sinasappelkist naar Brugge toe rijden. Daarna de kooi in de auto gelegd, omdat vastschroeven niet ging vanwege mijn gordelbevestiging, kuipjes erin gezet en terug naar huis.
Thuis aangekomen moesten de stoelen er weer uit zodat ik de kooi kon bevestigen en waar er wat problemen waren bij mede-forumgebruikers hebben pa en ik het op onze eigen manier opgelost

Ohja, ik kreeg een mailtje dat er morgen of overmorgen een leuk pakketje komt!
Foto's! (Ja, ze zijn mislukt, maar dat komt omdat het herfst is, en ik daardoor in de parkeergarage foto's moet maken..)
Stoelen

GP-tellers

Kooi en achterstrut

Huh?

Peter..

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Dank u..
En wat een rete dikke stoelen
..ik liep er lang om te zeuren bij Dick,maar ben nu blij met mn alcantara...
Maar bij jou stijl staat dit echt VETTTT
Kooi is ook dik man, je bent goed bezig...
Hebbie mn stoelen nog wel een beetje heel gelaten verder

Dank u..
En wat een rete dikke stoelen

Maar bij jou stijl staat dit echt VETTTT

Kooi is ook dik man, je bent goed bezig...
Hebbie mn stoelen nog wel een beetje heel gelaten verder

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja man, die staan netjes droog in de kelder op je te wachten 
Ze zitten ook echt HEERLIJK! Ik durf zelfs te beweren beter dan de Sparco's.. en die zaten al een pak beter dan de standaard stoeltjes!
Nu hopen op de rest van de interieurdelen zodat ik dit beestje van binnen weer in zn oorspronkelijke staat kan herstellen

Ze zitten ook echt HEERLIJK! Ik durf zelfs te beweren beter dan de Sparco's.. en die zaten al een pak beter dan de standaard stoeltjes!
Nu hopen op de rest van de interieurdelen zodat ik dit beestje van binnen weer in zn oorspronkelijke staat kan herstellen

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
zie ik nu trouwens dat je een shiftlight precies boven je teller ring hebt? gaaf man...ik dacht dat er standaard bovenop stond?
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
en dan gelijk maar ff zeuren...vindt nu toch dat je met al dat zwart eigenlijk je tapijt toch maar ook mee moet veranderen
En die zilveren achterkanten zou ik lekker zo laten als contrast met al je mat zwart straks

En die zilveren achterkanten zou ik lekker zo laten als contrast met al je mat zwart straks

Onze sponsors