P5ycH0's R56 AB fJCW
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als het meezit woensdag, maar staat nog niet vast....
Even wat anders.... Kan ik een keertje bij jou langskomen om even de DAP op m'n voorbumper los te laten ?? Ik hoop tussen de zware steenslagen door wat klein steenslag werk te kunnen wegDAPpen...
Even wat anders.... Kan ik een keertje bij jou langskomen om even de DAP op m'n voorbumper los te laten ?? Ik hoop tussen de zware steenslagen door wat klein steenslag werk te kunnen wegDAPpen...
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Steenslag krijg je er helaas niet mee weg
Krasjes en swirls geen probleem maar lak wat weg is kun je er niet mee terug krijgen
Ook diepe krassen krijg je er absoluut niet mee weg!
Je mag uiteraard langskomem en koffie staat altijd klaar
Als je naar Roy gaat kom je langs Deventer .

Ook diepe krassen krijg je er absoluut niet mee weg!
Je mag uiteraard langskomem en koffie staat altijd klaar

Als je naar Roy gaat kom je langs Deventer .
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
toen was ik nog niet thuis.. maar dat gaat jou ook wel lukken meneertje..P5ycH0 schreef:Klinkt als iemand die al eens met dat bijltje gehakt heeft....Ragnar schreef:thygo je skirts moeten los.. je kan mazzel hebben dat je ze aan de voorzijde los kan trekken. maar ben bang van niet...
maar misschien heb je de mazzel dat je eerst het hele scherm kan loshalen en dan de klickertjes los kan maken vanaf de binnenkant. dit kan je ook met je arches als je de modderkuip eerst verwijderd.
Heb je iets te doen zaterdag?![]()
![]()

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
DuelL AG A-Panels zijn gemonteerd !!
Roy heeft fantastisch werk afgeleverd. Had ik echt niet zelf kunnen doen... Althans, niet binnen een paar uur.
Ook Job bedankt voor het spuiten! Ben erg tevreden !!
Foto's krijgen jullie nog (hopelijk kan ik wat schieten nog voor de Foodstrip), nu eerst ff slapie-slapie doen, want om 5u30 begint het alarm weert te loeien....
P.s. Rianne, ik heb de matjes meegekregen !!
Roy heeft fantastisch werk afgeleverd. Had ik echt niet zelf kunnen doen... Althans, niet binnen een paar uur.
Ook Job bedankt voor het spuiten! Ben erg tevreden !!
Foto's krijgen jullie nog (hopelijk kan ik wat schieten nog voor de Foodstrip), nu eerst ff slapie-slapie doen, want om 5u30 begint het alarm weert te loeien....
P.s. Rianne, ik heb de matjes meegekregen !!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors