Menno's Clubman D..
- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
aangezien ik verder al het chrome al verwijderd heb moet ik het bij deze lampen ook doen
Maar denk dat ik deze keer voor Pure silver ga
Ben er nog niet helemaal uit..
Eerst wil ik mijn ast-set eronder hebben
Ik heb helemaal niks tegen chrome maar vind het bij zilver niet zo passenspeedy schreef:lekker chrome latenwat heeft iedereen toch tegen chrome
![]()
i love chrome
![]()

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
... heb een donkerbruin vermoeden waar je die gekocht hebt ......
Menno schreef:Ik heb helemaal niks tegen chrome maar vind het bij zilver niet zo passenspeedy schreef:lekker chrome latenwat heeft iedereen toch tegen chrome
![]()
i love chrome
![]()
aangezien ik verder al het chrome al verwijderd heb moet ik het bij deze lampen ook doen
![]()
... heb een donkerbruin vermoeden waar je die gekocht hebt ......

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Snel die Coendekmod toepassen , ik heb hier ook nog P.S binnenwerkjes liggen voor mijn 2e setje lichten ..
Psies Menno tha hell with chrome ..Menno schreef:Ik heb helemaal niks tegen chrome maar vind het bij zilver niet zo passenspeedy schreef:lekker chrome latenwat heeft iedereen toch tegen chrome
![]()
i love chrome
![]()
![]()
Snel die Coendekmod toepassen , ik heb hier ook nog P.S binnenwerkjes liggen voor mijn 2e setje lichten ..
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Cool dude , ben benieuwd , zal zeker gaaf worden op die dikke bak van je ..Menno schreef:@ inim.. heb jouw 2e setje gezien en denk inderdaad dat mijn nieuwe lichten PS gaan worden![]()
Maar eerst volgende week donderdag de Ast set eronder![]()
Onze sponsors