Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Absoluut pracht foto. Dat zijn de locaties. Eigenlijk een keer een shoot regelen. Goede belichting professionele fotograaf en zo'n locatie. Dan daar ter plekke je auto wassen en een fotoshoot doen. Helemaal te gek.
iDD
iDD
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Ik ken wel een fotograaf!!
ff checken wat dat zou kosten... moet ie wel zijn lampen meenemen 
Coen
iDarkDesign schreef:Absoluut pracht foto. Dat zijn de locaties. Eigenlijk een keer een shoot regelen. Goede belichting professionele fotograaf en zo'n locatie. Dan daar ter plekke je auto wassen en een fotoshoot doen. Helemaal te gek.
iDD
Ik ken wel een fotograaf!!

Coen
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
En dan het liefst een ondergrondse parkeergarage, dan heb je de hele dag donker licht. En een waterkraan zodat we ter plekke kunnen wassen.
iDD
iDD
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
Greetz BigD
Zou wel mooi zijn krijg je echt perfecte foto's en als je het met een paar mensen doet kan je de kosten delencoendek schreef:iDarkDesign schreef:Absoluut pracht foto. Dat zijn de locaties. Eigenlijk een keer een shoot regelen. Goede belichting professionele fotograaf en zo'n locatie. Dan daar ter plekke je auto wassen en een fotoshoot doen. Helemaal te gek.
iDD
Ik ken wel een fotograaf!!ff checken wat dat zou kosten... moet ie wel zijn lampen meenemen
Coen

Greetz BigD
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag weer richting Duitsland geweest om de H&R Stabilisatorstangen te monteren zodat ik maandag twee rondjes rond Hans kan rijden i.p.v. één
Montage was wat meer werk dan gedacht omdat het hele voorste subframe naar beneden moest om bij de schroeven te kunnen om de stang te verwisselen, de achterste stang gaat wel gemakkelijk. Het resultaat is er echter ook naar. Hij ligt nog strakker in de bocht en ik kan nu mijn schokdempers wat comfortabeler instellen zonder dat de auto overhelt. Schuiven over de voorwielen gebeurd nu nog later zonder dat het weggedrag onvoorspelbaar wordt. Bij optrekken had ik sinds de laatste vermogenswinst last van een te ver inverend buitenste achterwiel in een bocht. Een hobbeltje is dan niet plezierig. Dat is nu helemaal weg ondanks de zachter ingestelde schokbrekers.

De Helix camberplaten zijn van de baan, kwijtgeraakt in Amerika met USPS. Ik heb wel mijn geld terug gekregen en heb nu de H-Sport camberplaten besteld, zo te zien eigenlijk beter dan de Helix camberplaten.

Montage was wat meer werk dan gedacht omdat het hele voorste subframe naar beneden moest om bij de schroeven te kunnen om de stang te verwisselen, de achterste stang gaat wel gemakkelijk. Het resultaat is er echter ook naar. Hij ligt nog strakker in de bocht en ik kan nu mijn schokdempers wat comfortabeler instellen zonder dat de auto overhelt. Schuiven over de voorwielen gebeurd nu nog later zonder dat het weggedrag onvoorspelbaar wordt. Bij optrekken had ik sinds de laatste vermogenswinst last van een te ver inverend buitenste achterwiel in een bocht. Een hobbeltje is dan niet plezierig. Dat is nu helemaal weg ondanks de zachter ingestelde schokbrekers.

De Helix camberplaten zijn van de baan, kwijtgeraakt in Amerika met USPS. Ik heb wel mijn geld terug gekregen en heb nu de H-Sport camberplaten besteld, zo te zien eigenlijk beter dan de Helix camberplaten.
Onze sponsors