maus zijn bonkey is end of story..... samenvatting p 122
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

P.s. Maus; Mag ik je zwarte pre-facelift koplampen een keer proberen? Heb namelijk een idee...
Dat vond ik enige tijd geleden ook al, en toen heb ik deze bewerkte foto geplaatst:Fred schreef:Ik vind het té clean. Ik zou op zen minst de mistlichten houden...

P.s. Maus; Mag ik je zwarte pre-facelift koplampen een keer proberen? Heb namelijk een idee...

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Jobraay
- Enthousiast
Bericht
persoonlijk zou ik voor dit gaan qua shaven, maar jij bent de baas;)Berry M schreef:Dat vond ik enige tijd geleden ook al, en toen heb ik deze bewerkte foto geplaatst:Fred schreef:Ik vind het té clean. Ik zou op zen minst de mistlichten houden...
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar mij werdt het langs alle kanten afgeraden ivm scheuren !!
Vet !!! Dit zelfde idee had ik een poos geleden ook ..maus105 schreef:dit is me shave plannetje vinden jullie ervan?
Maar mij werdt het langs alle kanten afgeraden ivm scheuren !!

- maus105
- Bonkey
Bericht
@inim:ik baal zo van die nummerplaat joh.
mooie photoshop heb je daar ook.maar die ronde lichtjes in je bumper maken het zo druk vind ik dus dat wil ik weg hebben.mini teken op de motorkap weg wil ik ook net als bij jou.stond zo vet toen ik het vorige week zag bij jou
@fred:thx m8.ik ga er nog is over denken

@fred:thx m8.ik ga er nog is over denken

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- maus105
- Bonkey
Bericht
ik weet dat dit topic waardeloos is zonder foto's,maar had het echt te druk van het weekend om plaatjes te schieten.maar wil toch me verhaal effe kwijt.zaterdag me auto opgehaald bij de spuiter.dak gespoten spiegels en aero grill.het staat echt geweldig!!ik ben er helemaal tevreden mee.
zaterdagmiddag al me carbon spulletjes ingebouwd.works schakelpook(heerlijk ding)alcantara pookzak.carbon handrem met alcantara hoes.edelstalen pedalenset!staat ook echt vet.we komen steeds een stapje verder.je ziet echt mensen omkijken als je op de snelweg rijd.hij was natuurlijk al mooi,maar nu is ie echt dik!net nog stopte ik bij een pomp langs de snelweg en die kerel achter de balie zat al zo te kijken.zegt ie je komt zeker net van een show ofzo
ik zeg nee ben onderweg naar me werk.kwam ie helemaal kijken bij me auto
en zwaaien toen ik wegreed
als ik zaterdag wat tijd heb dan zal ik is wat foto's gaan maken.
zaterdag was het hier natuurlijk 3oktober(leiden's ontzet)en op de kermis nog een donkey kong gewonnen
dus die krijgt ook een plekkie ergens in me auto
nog te doen:
-schroefset(is binnen moet nog gemonteerd worden
-shaven(ben ik mee bezig)voorbumper en achterbumper shaved exhaust.
-koplampen(zijn binnen maar moeten nog gemonteerd worden)
-interieur(toekomst)
-stickertjes hier en daar(word aan gewerkt)
-achterlichten met achteruitrijlichtent erin(facelift)(toekomst)
-nieuw stuurtje(liefst alcantara maar waarschijlijk de gewone)
edit:embleemloze motorkap(sorry gerard
)(toekomst)
-show and go kentekenplaat(onderweg)
keep you guys and girls posted

zaterdagmiddag al me carbon spulletjes ingebouwd.works schakelpook(heerlijk ding)alcantara pookzak.carbon handrem met alcantara hoes.edelstalen pedalenset!staat ook echt vet.we komen steeds een stapje verder.je ziet echt mensen omkijken als je op de snelweg rijd.hij was natuurlijk al mooi,maar nu is ie echt dik!net nog stopte ik bij een pomp langs de snelweg en die kerel achter de balie zat al zo te kijken.zegt ie je komt zeker net van een show ofzo

zaterdag was het hier natuurlijk 3oktober(leiden's ontzet)en op de kermis nog een donkey kong gewonnen

nog te doen:
-schroefset(is binnen moet nog gemonteerd worden
-shaven(ben ik mee bezig)voorbumper en achterbumper shaved exhaust.
-koplampen(zijn binnen maar moeten nog gemonteerd worden)
-interieur(toekomst)
-stickertjes hier en daar(word aan gewerkt)
-achterlichten met achteruitrijlichtent erin(facelift)(toekomst)
-nieuw stuurtje(liefst alcantara maar waarschijlijk de gewone)
edit:embleemloze motorkap(sorry gerard

-show and go kentekenplaat(onderweg)
keep you guys and girls posted

Laatst gewijzigd door maus105 op 04 okt 2009, 22:49, 2 keer totaal gewijzigd.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Maus, kerel...LEKKER BEZIG!
Ben benieuwd naar de picas!! Kom je vrijdag naar de McMeet? kunnen we ff irl kijken naar die fiets van je!! Wil ook die dikke sloffen wel ff in het echt zien
Mooi mod lijstje inmiddels..

Ben benieuwd naar de picas!! Kom je vrijdag naar de McMeet? kunnen we ff irl kijken naar die fiets van je!! Wil ook die dikke sloffen wel ff in het echt zien

Mooi mod lijstje inmiddels..
Onze sponsors