Dikke sneeuwpics fabian!!

inderdaad, zelfs op die steelies is het een gaaf bakkie

He fabian we zouden toch met ze 3en gaanFabian schreef:Haha dank jullie wel allemaal!!!
Heb trouwens aanstaande dinsdag een afspraak staan bij Beek om de auto nog eens uit te lezen en te fine tunen...
Dan gaat de auto als het goed is ook nog even op de rollerbank, dus ben erg benieuwd!!!![]()
Heerlijk zo op die steelies in de sneeuw! Welke banden heb je zitten?Fabian schreef:Thanks guys!!!![]()
![]()
Nog een sneeuw foto gemaakt... Ik word echt gek als ik hier in Enschede rond rij, de voorbumper haalt alle sneeuw weg voor me, haha! Af en toe ligt er een harder stuk sneeuw en dan klapt het onder de auto door...![]()
Zo stond de banana er gister bij:
ff zonder gein, daar was je toch al es voor terug geweest of ben ik nou gek (bijna retorisch)... hopelijk hebben ze het er dan uit en kan je lekker banken en trappen...Fabian schreef:Haha dank jullie wel allemaal!!!
Heb trouwens aanstaande dinsdag een afspraak staan bij Beek om de auto nog eens uit te lezen en te fine tunen...
Dan gaat de auto als het goed is ook nog even op de rollerbank, dus ben erg benieuwd!!!![]()
JE HEB GELIJK OOK moet gewoon goed zijn, zou kl.te zijn als het schade geeft met zo een bakFabian schreef:@Frank: Ja man sorry, ik ga nog wel mee hoor als jij gaat... Wil alleen nu ff snel kijken bij mijn auto zodat het dan goed is...
Ik ben blij dat het nu eens andersom isFabian schreef:Thanks guys!!!![]()
![]()
Nog een sneeuw foto gemaakt... Ik word echt gek als ik hier in Enschede rond rij, de voorbumper haalt alle sneeuw weg voor me, haha! Af en toe ligt er een harder stuk sneeuw en dan klapt het onder de auto door...![]()
Zo stond de banana er gister bij:
Onze sponsors