Shag's Pure Silver R53
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij mij werken die telefoonknopjes op het stuur niet i.c.m. de Parrot carkit, maar ik zou eigenlijk niet weten of het mogelijk is dit wel werkend te krijgen.Shag schreef:hmm ok.. ik heb nu een parrot carkit erin zitten. Is dat daarmee te bedienen dat je weet? Zou wel handig zijn!

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
...zoals Davey al zegt, dichtmaken de gaatjes en laten lamineren...staat bij Davey ook rete strak!
Bij mij zitten ze er ook voor Jan Snot inIvo schreef:Bij mij werken die telefoonknopjes op het stuur niet i.c.m. de Parrot carkit, maar ik zou eigenlijk niet weten of het mogelijk is dit wel werkend te krijgen.Shag schreef:hmm ok.. ik heb nu een parrot carkit erin zitten. Is dat daarmee te bedienen dat je weet? Zou wel handig zijn!

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
bij newministuff bieden ze wel parrots aan die op die knoppen moeten werken.. ik heb nu ook een parrot, met vierkant schermpje..wellicht is er een of andere module ofzo om het werkend te krijgen? snap het niet helemaal.. Mini levert standaard toch geen carkits in de auto? 

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dikke mod!
Maar ergens vind ik het wel jammer dat je niet voor die gelamineerde spokes bent gegaan.. Ziet er ZO veel strakker uit....
Net nog even gekeken, de weave klopt niet helemaal en die twee extra knopjes .. Tjaa, wie weet ben ik daar wel gewoon een freak mee
Maar goed, dat zijn mijn 2 cent maar
Maar ergens vind ik het wel jammer dat je niet voor die gelamineerde spokes bent gegaan.. Ziet er ZO veel strakker uit....
Net nog even gekeken, de weave klopt niet helemaal en die twee extra knopjes .. Tjaa, wie weet ben ik daar wel gewoon een freak mee

Maar goed, dat zijn mijn 2 cent maar

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Tijn: ga proberen er tegen 10u te zijn, maar aangezien ik vrijdag ga stappen en dus naar verwachting rond een uur of 6 in bed lig weet ik niet precies of ik op de minuut nauwkeurig op tijd zal zijn.. ga m'n best doen
@ Daeil: dat dacht ik!
@ Dave: vindt het er op de foto wel strak uitzien, ben benieuwd hoe ze in het echt zijn.. hoop ze snel binnen te hebben, zal dan zeker wat pics maken
Die knopjes moeten denk ik wel kunnen werken, wat Peter zegt. misschien carkit afhankelijk? dunno... ga er wel m'n best voor doen, heb ook een hekel aan loze knopjes.. zie je zaterdag!

@ Daeil: dat dacht ik!

@ Dave: vindt het er op de foto wel strak uitzien, ben benieuwd hoe ze in het echt zijn.. hoop ze snel binnen te hebben, zal dan zeker wat pics maken

Die knopjes moeten denk ik wel kunnen werken, wat Peter zegt. misschien carkit afhankelijk? dunno... ga er wel m'n best voor doen, heb ook een hekel aan loze knopjes.. zie je zaterdag!

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Zie je zaterdag man! Heb je dan de spullen allemaal binnen?
BTW; kijk effe in het detailtopic van onder de kap cleanen
Komt goedShag schreef:@ Dave: vindt het er op de foto wel strak uitzien, ben benieuwd hoe ze in het echt zijn.. hoop ze snel binnen te hebben, zal dan zeker wat pics maken![]()

Zie je zaterdag man! Heb je dan de spullen allemaal binnen?
BTW; kijk effe in het detailtopic van onder de kap cleanen

Onze sponsors