tot heden nog geen DIY gevonden voor de 2e generatie... maar als ik op real-oem kijk ziet het er allemaal niet heel ingewikkeld uit... misschien dat ik Mart dan maar eens lastig ga vallen als dat nodig blijkt...
zo, vanavond even mijn nichtje en een vriendin van haar naar dr Promnight gebracht. vond ik helemaal niet erg om te doen natuurlijk, en het leverde ook nog wat grappige fototjes op, die ik hier gewoon ff wil spammen....
de dames vonden het helemaal geweldig, want we trokken door t centrum en op de parkeerplaats voor de feestgelegenheid toch wel een hoop bekijks.... (uiteraard viel die Rolls Royce Phantom volledig in het niets, evenals de Ferrari 348 die nog stond te brommen... )
@Sven; die 4,2 V8 klonk toch wel een tikkie mooier als mijn 1.6 4 in lijn hoor... maar toen die ferrari eenmaal zn mond hield, kreeg ik op de achtergrond toch wel te horen dat dat minitje opzich ook wel lekker klonk...
@ Ivo; inderdaad, zo'n RR is natuurlijk een onwijs imposant ding, ook voor mij houd het daar dan wel een beetje op