Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ik vind dat je met alcantara heel duidelijk ziet 'Dit deel is bekleed. Dit deel is nog standaard.'... Dit is veel sjieker en wat subtieler aanwezig. Heel erg mooi!speedy schreef:Dit in vergelijk met wat alcantara dashboards die ik heb gezien is wel van ander niveau
Dat is een goed excuus toch! Als ik weer eens in Deventer ben app ik je wel een keer. Doen we een keer een bak koffie!speedy schreef:ik ben momenteel erg druk met mijn nieuwe job vandaar![]()
Mee eens! Het is zelfs zodanig subtiel dat het er als OEM uitziet en daar hou ik van.Berry M schreef: Ik vind dat je met alcantara heel duidelijk ziet 'Dit deel is bekleed. Dit deel is nog standaard.'... Dit is veel sjieker en wat subtieler aanwezig. Heel erg mooi!
De kapjes gaan er tijdens circuitdagen en in de wintermaanden sowieso af. De doppen zijn verchroomd en daar wil ik geen strooizout op hebben. Vooralsnog laat ik ze er tijdens meetings en tourritten nog ff opzitten. Totdat ik ze weer ff zat ben en weer toe ben aan de wat rauwere look zonder de kapjes.Raymond schreef:Dit zag er erg strak uit. De foto's geven een goed beeld idd. Wat een fraai geheel zo zeg..! Echt een prachtige auto. De kapjes er niet opdoen bij meetings en rondjes circuit, verder erop laten. Ideale combinatie?![]()