kwiebje' ride compleet overzicht MINI: nieuwe Halo angeleyes!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Wij willen ook mee genieten.
Ossie
Zeg....altijd leuk om te lezen, maar een foto zegt meer 1000 woorden.Che schreef:aha .... die heb je me nog niet laten zien !!!kwiebje schreef:Nee, dat duurt nog wel ff. De muur begint al vorm te krijgen. Dus het kijken naar de buurvrouw is eind van de volgende week afgelopen. Je kunt wel een business seat huren op mijn slaapkamer. Dan kan je zo hun tuin in kijken.:D
Die andere buurvrouw ziet er ook wel goed uit, die daar naast woont.
Maargoed Che, je bent welkom hoor om te komen kijken hahaha![]()
Hopelijk is het dan lekker warm voor je
vgl mij kom jij die slaapkamer niet meer uit als je er de eerste keer in gepit hebt. klein speelpaleisje met uitzicht op schoon ...

Wij willen ook mee genieten.

Ossie

- Kees en Annet
- Racende reporter
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn achterbanden zijn bijna slicks geworden en in de regen een beetje beginnen ze te zoeken naar grip. Ik heb daarom twee nieuwe banden besteld en het zijn de toyo proxes T1 R geworden. Ben reuze benieuwd naar de prestaties van de band. De recensies zijn erg goed en ook met nat weer schijn je nog voldoende grip te hebben. Dinsdag komen ze er op dus ik ben reuze benieuwd!! Mijn ervaring zal ik hier posten
:D

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
***UPDATE***
Gisteren was het dan eindelijk zover! Het setje xenon lampen was compleet. De rechter koplamp had ik al 3 maanden thuis liggen omdat ik hier goedkoop aan kon komen. Uit eindelijk nog een andere gevonden alleen deze bleek anders te zijn. Inmiddels was er een verbeterd model op de markt gekomen. Omdat het toch wel een beetje begon te kriebelen zijn we een rond gaan bellen en uiteindelijk eentje bij de dealer besteld. De volgende dag de lamp opgehaald en toen kon het sleutelen beginnen. Bij de eerste lamp was het allemaal even uitzoeken en uitpluizen hoe je alles los moest maken. Bij de tweede lamp was het in 10 min gepiept. Hier wat foto's die ik gemaakt heb:
De oude lamp:

De nieuwe lamp:

Tijdens de montage:

Oud en nieuw samen:

Het eindresultaat:

Inmiddels ook even langs de garage geweest om even te kijken of de lampen goed stonden. Een lamp stond meteen goed en de ander moest een klein beetje omhoog gesteld worden. Maar in 10 minuten stonden we weer buiten
Als ze branden ziet het er super uit!!
Ben er super blij mee
Gisteren was het dan eindelijk zover! Het setje xenon lampen was compleet. De rechter koplamp had ik al 3 maanden thuis liggen omdat ik hier goedkoop aan kon komen. Uit eindelijk nog een andere gevonden alleen deze bleek anders te zijn. Inmiddels was er een verbeterd model op de markt gekomen. Omdat het toch wel een beetje begon te kriebelen zijn we een rond gaan bellen en uiteindelijk eentje bij de dealer besteld. De volgende dag de lamp opgehaald en toen kon het sleutelen beginnen. Bij de eerste lamp was het allemaal even uitzoeken en uitpluizen hoe je alles los moest maken. Bij de tweede lamp was het in 10 min gepiept. Hier wat foto's die ik gemaakt heb:
De oude lamp:

De nieuwe lamp:

Tijdens de montage:

Oud en nieuw samen:

Het eindresultaat:

Inmiddels ook even langs de garage geweest om even te kijken of de lampen goed stonden. Een lamp stond meteen goed en de ander moest een klein beetje omhoog gesteld worden. Maar in 10 minuten stonden we weer buiten

Als ze branden ziet het er super uit!!

Ben er super blij mee

Onze sponsors