Ragnar schreef:ik dacht het all![]()
zag jou ook. en waar gat de reis heen? duitsland? mooi bakkie hoor..
Ragnar's Mini cooper -> !!!SOLD!!!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Het is zover...

De tijd is aangebroken om de Mini Cooper weg te doen. We moeten toch groter.
De mini wordt aangeboden zoals we hem nu hebben staan. Een mini voor een liefhebber. Hij is afgelopen vrijdag 14 mei met vlag en wimpel door de keuring.
Zoals vele al zeggen hij is af.. Hoeft eigenlijk niet meer aan geklust te worden.. (DUS VOOR EEN ECHTE NIET KLUSSER. MAAR JA ER IS ALTIJD WAT TE BEDENKEN)
Dus voor meer info;
KLIK HIER
De tijd is aangebroken om de Mini Cooper weg te doen. We moeten toch groter.
De mini wordt aangeboden zoals we hem nu hebben staan. Een mini voor een liefhebber. Hij is afgelopen vrijdag 14 mei met vlag en wimpel door de keuring.
Zoals vele al zeggen hij is af.. Hoeft eigenlijk niet meer aan geklust te worden.. (DUS VOOR EEN ECHTE NIET KLUSSER. MAAR JA ER IS ALTIJD WAT TE BEDENKEN)
Dus voor meer info;
KLIK HIER
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Zonde man. Ach de volgende wordt vast heel degelijk. Heb je dit ook weer gehad 
Succes met de verkoop! Voor die prijs zou ik m'n S ook zo verkopen.
iDD
Succes met de verkoop! Voor die prijs zou ik m'n S ook zo verkopen.
iDD
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik zie dat ie van 09-2004 is, maar het is wel een pre-facelift (aan dash en klokje dakhemel te zien)? Mijne is van 28 - 08 - 2004 en wel facelift.... hoe kan dat?
Verder mooie wagen! Succes met de verkoop!
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Misschien iets langer op voorraad gestaan destijds ...henkietenk schreef:Ik zie dat ie van 09-2004 is, maar het is wel een pre-facelift (aan dash en klokje dakhemel te zien)? Mijne is van 28 - 08 - 2004 en wel facelift.... hoe kan dat?

- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Henk ik heb geen idee. dit is de data die ik heb kunnen achterhalen van de auto via de dealer.Clubmenneke schreef:Misschien iets langer op voorraad gestaan destijds ...henkietenk schreef:Ik zie dat ie van 09-2004 is, maar het is wel een pre-facelift (aan dash en klokje dakhemel te zien)? Mijne is van 28 - 08 - 2004 en wel facelift.... hoe kan dat?
Onze sponsors