De nieuwe ... van Géraldine en Ivo - Check pag. 65!
- Ivo
- Volledig MINI minded!
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: De Chili Red R53 van Géraldine en Ivo - Pag. 61 wintersp
Hier weer even een kleine update. Géraldine en ik zijn net twee weken terug van een geweldige reis door Amerika. Uiteraard zonder MINI, maar gelukkig hadden we passend vervangend vervoer: de nieuwe Ford Mustang GT Convertible!
Echt een fantastische auto met een heerlijke 5.0 V8 met meer dan 400 pk. We hebben een geweldige road trip gemaakt van bijna 6000 kilometer door Californië, Arizona, een stukje Colorado, Utah en Nevada.
We zijn begonnen in San Francisco en zijn naar Sequoia National Park, Grand Canyon, Monument Valley, Arches Park, Bryce en Zion gegaan. Daarna zijn we via Las Vegas en Death Valley (waar we de Gumball hebben gezien) terug naar de Californische kust gereden en zijn we in San Diego geëindigd. We hebben elke dag onze ogen uitgekeken en genoten van de schitterende landschappen en uiteraard de Mustang.
Was wel weer even wennen vorige week om in de MINI te rijden...

Hier ook nog wat foto's van de MINI, waar we uiteraard ook nog volop van genieten.
In Utrecht:

In de Champagne, waar we vorig weekend voor een bruiloft waren:

Hier ook nog wat foto's van de MINI, waar we uiteraard ook nog volop van genieten.
In Utrecht:

In de Champagne, waar we vorig weekend voor een bruiloft waren:

- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: De Chili Red R53 van Géraldine en Ivo - Pag. 62 foto-upd
Heb veel foto's voorbij zien komen of Facebook en zo te zien is het echt een fantastische reis geweest! Wie droomt er nou niet van, met een mustang convertible door de USA reizen! Ook leuke foto's van de MINI. Ideale auto om over de landweggetjes daar te rijden neem ik aan 

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ik had ook al de reis gevolgd via FB... erg kicken... En natuurlijk gewoon een vette bak om het zo te doen..
- Sjef85
- One wheel wonder
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Erg fraai hoor!! Staat nog hoog op m'n whishlist zo'n roadtrip door de states.. Als ik dan dit soort plaatjes zie ben ik helemaal om. Wat zullen jullie genoten hebben! 

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks voor de leuke reacties!
Dit was echt de reis van mijn dromen. Ik kan het iedereen die overweegt om een keer naar The States te gaan aanraden.
En die Mustang was echt helemaal geweldig, wát een auto! Jammer dat zoiets in Nederland door onze belachelijke BPM-regeling ruim 106k moet kosten, terwijl dezelfde auto in Duitsland en België 44k kost.
En hoewel de fabrieksopgave voor het verbruik 12,8 l/100 km is, hebben wij uiteindelijk over de hele reis volgens de boordcomputer 9,4 l/100 km verbruikt. Daar zitten ook veel eindeloze stukken met 65 of 75 mph op de cruise control tussen, maar ik vind het heel netjes voor een dikke 5.0 V8. Daar moet ik met onze MINI nog aardig m'n best voor doen. 
Maar goed, ondanks deze ervaring is het nog steeds dikke fun om in de MINI te sturen

Maar goed, ondanks deze ervaring is het nog steeds dikke fun om in de MINI te sturen

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
leuk Ivo!!:D
hopelijk is alles goed gegaan!!:D
ik heb het rondje frisco -> vegas -> la -> frisco al 3 keer gedaan!
en kan er maar geen genoeg van krijgen!:D
wss volgend jaar samen met Rox hetzelfde rondje doen met wat aftakingen naar richting lake tahoe
san diego en yosemite!
gaaf om de foto's te zien!!:D
hopelijk is alles goed gegaan!!:D
ik heb het rondje frisco -> vegas -> la -> frisco al 3 keer gedaan!
en kan er maar geen genoeg van krijgen!:D
wss volgend jaar samen met Rox hetzelfde rondje doen met wat aftakingen naar richting lake tahoe
san diego en yosemite!
gaaf om de foto's te zien!!:D
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Vette trip gemaakt Ivo. En dan helemaal met zo'n mooie mustang. Wel de ideale ronde.
Ons (iets kleinere ) rondje was in een eenvoudige chevrolet, maar zeker niet minder leuk!
@shag: absolute aanrader zo'n rondje door de states. Je kunt het zo gek maken als je wilt.
Ons (iets kleinere ) rondje was in een eenvoudige chevrolet, maar zeker niet minder leuk!
@shag: absolute aanrader zo'n rondje door de states. Je kunt het zo gek maken als je wilt.
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: De R53 van Géraldine en Ivo - Pag. 62 Breaking news!
Ruim een jaar nadat ik mijn groene Cooper heb verkocht, is nu ook de tijd aangebroken om afscheid te gaan nemen van de rode S
Maarrr... Ik denk dat de opvolger de pijn aardig gaat verzachten!
Zaterdag meer nieuws! 

Maarrr... Ik denk dat de opvolger de pijn aardig gaat verzachten!

- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Jullie gaven al even aan dat er gekeken werd.
Spannend.... ik denk, ik denk.

Spannend.... ik denk, ik denk.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zat inderdaad al een tijdje stiekem rond te kijken naar een opvolger. En nu kwam onze droom-MINI voorbij en hebben we de knoop doorgehakt! Dat worden nog 6 hele lange dagen en nachten wachten...

Ik zat inderdaad al een tijdje stiekem rond te kijken naar een opvolger. En nu kwam onze droom-MINI voorbij en hebben we de knoop doorgehakt! Dat worden nog 6 hele lange dagen en nachten wachten...

- nepnerd
- Volledig MINI minded!