DiabloPvA schreef:Ik dacht dat ik is hoorde dat ze er geen plug meer in mogen draaien...?
dankje Fred
bij mij al 2x rf gemaakt met vulkanisatie, als het maar niet te dicht bij de rand ligt
ja ze konden hem niet repareren, en volgens mij mogen ze dat ook niet meer in NLGuyBem schreef:DiabloPvA schreef:Ik dacht dat ik is hoorde dat ze er geen plug meer in mogen draaien...?
dankje Fred
bij mij al 2x rf gemaakt met vulkanisatie, als het maar niet te dicht bij de rand ligt
Jaaaaa, combi zwart/zilver !!inim schreef:Ik vindt het eigenlijk best O.K staan zilvere rims op je Mini ..
Die dikke fiets kan het gewoon allebij goed hebben als je het mij vraagd ..
Van een zilvere velg zie je wel meer details en ze lijken meteen GROTER !!
Een combi zwart/zilver zou daarom denk ik wel errug vet staan ..![]()
![]()
Gr Geer
@ Geer: Ja op foto's zie je idd beter de details van zilveren velgen, maar ik wilde altijd al een witte met zwarte velgenrini.odette schreef:Jaaaaa, combi zwart/zilver !!inim schreef:Ik vindt het eigenlijk best O.K staan zilvere rims op je Mini ..
Die dikke fiets kan het gewoon allebij goed hebben als je het mij vraagd ..
Van een zilvere velg zie je wel meer details en ze lijken meteen GROTER !!
Een combi zwart/zilver zou daarom denk ik wel errug vet staan ..![]()
![]()
Gr Geer
OZ !!!
Vulkanisatie is een proces om rubber duurzamer te maken, goodrich was de eerste om ermee te experimenteren. Ik dacht dat die tap gewoon van dezelfde samenstelling is als het rubber?GuyBem schreef:DiabloPvA schreef:Ik dacht dat ik is hoorde dat ze er geen plug meer in mogen draaien...?
dankje Fred
Onze sponsors