R53 PW JCW (OEM+)
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
geen probleem, kom je trouwens naar de meeting van greg in Lier? anders doen we dat daar op de meeting even?denizg schreef:Shadow_Breaker schreef:ik heb zwarte R 105's ;-) we kunnen zo wel is nen keer afspreken in het weekend ergens ;-)denizg schreef:Ik moet even iemand vinden die zwarte R105's heeft die ik even onder mijne kan gooien om te kijken hoe het zou staan.. Anders ga ik ze van de zomer in Gunmetal laten poedercoaten/spuiten.![]()
Helemaal vergeten man! Ik PM een der deze dagen wel even om af te spreken! Thanks!
- Deniz
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Maus: Ik weet niet wat ik er van moet vinden.. nog ff denken.. duurt ook nog wel fftjes tot ik de M7 front spoiler heb.
@ Timo: Ik ga kijken of ik het zal redden.. anders PM ik nog wel ff, erg druk op dit moment.
@ Steven: Thanks!
Verder weinig update, MINI staat er nog steeds hetzelfde bij. Ik zit nog steeds te wachten op mijn nieuwe remmen (BBK).. hopelijk komende ze volgende week binnen met een beetje geluk en volgende week ook M7 ramscoop..
@ Timo: Ik ga kijken of ik het zal redden.. anders PM ik nog wel ff, erg druk op dit moment.
@ Steven: Thanks!

Verder weinig update, MINI staat er nog steeds hetzelfde bij. Ik zit nog steeds te wachten op mijn nieuwe remmen (BBK).. hopelijk komende ze volgende week binnen met een beetje geluk en volgende week ook M7 ramscoop..

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- maus105
- Bonkey
Onze sponsors