Fre's MCS Clubman: announcement
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als mijn mini een tijd stilgestaan heeft heb ik het gevoel dat de dempers vast zitten. Na de eerste meters is het direct over. Ik heb de indruk dat het erger is bij koud weer.
trillen is ook nog steeds niet helemaal weg
Iemand enig idee of dat normaal is en zo niet waar het aan kan liggen?
trillen is ook nog steeds niet helemaal weg
Iemand enig idee of dat normaal is en zo niet waar het aan kan liggen?
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Trillen na verlagen ,,,,,,,,, aandrijfassen ???????
Ik heb nu 2 Mini's verlaagd en 2X was het prijs ..
Zou na een X-aantal KM weg moeten gaan ..
Gewoon ff afwachten , en anders terug omhoog schroeven en kijken of het dan weg is , in dat geval zijn het zeker je aandrijfassen ..
Ik heb nu 2 Mini's verlaagd en 2X was het prijs ..
Zou na een X-aantal KM weg moeten gaan ..
Gewoon ff afwachten , en anders terug omhoog schroeven en kijken of het dan weg is , in dat geval zijn het zeker je aandrijfassen ..
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Met omhoog te schroeven werd het idd minder, maar het is uiteraard niet de bedoeling om hem nog hoger te zetten. Ik las in andere topics iets van een motorsteun dus dacht dat het mss daar kon aan liggen?
Ik heb me ondertussen al enkele keren laten zeggen dat het met tijd weg gaat. Ik wacht in spanning af
. Anders is het wel veel geld voor iets wat maar half in orde is
. Maar is er mss een link met bovenstaand probleem?
Ik heb me ondertussen al enkele keren laten zeggen dat het met tijd weg gaat. Ik wacht in spanning af

- smartie
- Bijna verslaafd
Bericht
Door andere hoek moet homokineet weer ff inslijten. Wordt wel minder maar ga er maar gerust van uit dat het niet helemaal weg gaat. Blijft hoogst irritant. Hoe hoger hij weer komt hoe minder het wordt. Lager is erger.......laag = afzienFred schreef:Met omhoog te schroeven werd het idd minder, maar het is uiteraard niet de bedoeling om hem nog hoger te zetten. Ik las in andere topics iets van een motorsteun dus dacht dat het mss daar kon aan liggen?
Ik heb me ondertussen al enkele keren laten zeggen dat het met tijd weg gaat. Ik wacht in spanning af. Anders is het wel veel geld voor iets wat maar half in orde is
. Maar is er mss een link met bovenstaand probleem?

Regards
Onze sponsors