Marcel.no...... Eindelijk knutsel weer !! :-)
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- Ward
- Volledig MINI minded!
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Re: Marcel.no...Enigste echte Noorse GP
Bedenkelijk of dat past. Ik denk dat het onder spanning zal staan. Als het al past, snijden de punten van de spoiler de cover uiteindelijk kapot wanneer er sneeuw op ligt of bij flinke wind.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zeg vrouw lief aankijken of ze daar niet een gp vleugel insert in wil naaien....marcel.no schreef:Thanks allemaal!! Begin er steeds meer plezier mee te krijgen.....biermagnaat schreef:Echt een te gek ding!
Vooral omdat t de enige echte Noorse is en de nieuwe wielen zijn onderweg....![]()
Helemaal![]()
![]()
Maar ff een vraagje
Ik ben eens aan t kijken voor een cover voor in de winter maar past zoiets wel ivm de GP spoiler eigenlijk??
- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
Bericht
Wil je 'm dan de hele winter onder zeil zetten ? Dat moet je nooit doen ivm gebrek aan ventilatie en daarmee vochtplekken.
Het is toch een vrij droge lucht daar ? Een laagje sneeuw de hele winter is beter dan zo'n hoes.
Het is toch een vrij droge lucht daar ? Een laagje sneeuw de hele winter is beter dan zo'n hoes.

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Wat je geplaatst heb,t is een buitenhoes foto. Er zijn ook binnenhoezen. Met een binnenhoes heb je geen invloed van de wind die krachten zet op het zeil. Een binnenhoes is ook veel goedkoper dan een buitenhoes.
Goede buitenhoezen zijn niet van puur plastic, maar ventileren ook. Ik heb er net een voor de classic gekocht. Ik weet niet of de officiele MINI hoezen ook van dat ventilerend materiaal zijn gemaakt.
Goede buitenhoezen zijn niet van puur plastic, maar ventileren ook. Ik heb er net een voor de classic gekocht. Ik weet niet of de officiele MINI hoezen ook van dat ventilerend materiaal zijn gemaakt.
Gr, Marcel
Onze sponsors