Het zal inderdaad niet harder remmen. De remblokken van de JCW set aan de achterzijde zijn immers gelijk aan de stock R56S remblokken aan de achterzijde. Wat mogelijk wel voordeel levert is de grotere schijf (280 mm vs 259 mm). Meer schijfoppervlak zorgt voor meer koeling en dat is precies hetgeen wat in mijn setup nog verbetering behoeft. Volgende week op Zandvoort maar eens kijken of het in de praktijk ook merkbaar is.
En naast het performance aspect smoelt het inderdaad ook gewoon beter. Een complete JCW set rondom maakt het voor mijn gevoel net wat meer af.
Vorige week met hulp van Marinus de guage van de Aquamist verplaatst naar het linker ventilatierooster. Tot nu toe was deze altijd tussen de twee tellers gemonteerd, maar dit staat m.i. wat netter.
Before:
After:
Verder momenteel druk met het verzamelen van spulletjes voor de volgende mod(s).
To be continued...
Ik vond het zelf idd ook erg jammer dat ik er vandaag niet bij was. Ik vond het vorig jaar een geslaagd event en hoop er volgend jaar zeker weer bij te kunnen zijn.
ik ben ergens begonnen, fouten heb ik gemaakt en er zijn wel wat onderdelen die ik inderdaad niet echt heel mooi het gemaakt, dat geef ik eerlijk toe...
door de jaren (4e jaar nu) heb ik mezelf heel erg verbeterd en heb ik heel wat geleerd, van mezelf en van ervaren stoffeerders, ook heb ik heel erg gemerkt dat er degelijk wel wat verschil zit in een huis keuken tuin machine en een industriele machine, gelukkig kan ik terecht bij een maat van me die een heeeeele goeie Adler machine heeft staan, en het resultaat mag blijken!
ik voel me ook vereerd dat ik aan de HB van brightly heb mogen werken, dus thanks Brightly! en natuurlijk iedereen voor de complimenten!