geschrobt pics op p68
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Coupe is weer klaar Photobomb Pag.62
Achterkant gaat eerdaags ook nog naar beneden he Daiel en dan ziet het er ook weer heel anders uit. ik vind hem echt nu een stuk mooier en 18 staat mooi maar 17 rijd zoveel beter

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- speedy
- NMC Legend
Bericht
ik kijk niet zozeer naar inch maat of hoogte want vind r112 ook nog steeds heel mooi met een spacertje.
smaken verschillen he en vind het ook niet zozeer "niet mooi" maar vond de cleane look veel mooier
smaken verschillen he en vind het ook niet zozeer "niet mooi" maar vond de cleane look veel mooier

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

Geen pro. smaken verschillen en gelukkig maar anders rijden er 400000 de zelfde auto rond in de club en dan word het ook weer zo saaispeedy schreef:ik kijk niet zozeer naar inch maat of hoogte want vind r112 ook nog steeds heel mooi met een spacertje.

- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Ik had het al op Facebook gezegd, ik vind het een stoere bak geworden, vooral die A-panels zijn gaaf. Very Nice ride.
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zeikerd !!
;-)
speedy schreef:mooi man
toch vond ik dit het mooiste totaal plaatje wat je had
Zeikerd !!
;-)
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
heel nice casper!
die A-panel geeft een soort van extra demensie aan je mini!!
vraag me niet hoe ik erbij kom, maar dat is eht eerste wat in me opkomt!:D
die A-panel geeft een soort van extra demensie aan je mini!!
vraag me niet hoe ik erbij kom, maar dat is eht eerste wat in me opkomt!:D
- Marbruin
- Nieuwsgierig
Bericht
Heel mooi geworden Casper! En gelukkig heb je je auto weer terug.
Mijn coupe gaat eerdaags, 3 juli, ook naar Rajko voor een minimorfose
Ik kan niet wachten op het eindresultaat. Ben benieuwd hoe het reallife eruit komt te zien omdat het enigszins vrij aanwezig zal zijn.
Zoals eerder gezegd elke mini is weer anders
3 juli volgen de

Mijn coupe gaat eerdaags, 3 juli, ook naar Rajko voor een minimorfose
Ik kan niet wachten op het eindresultaat. Ben benieuwd hoe het reallife eruit komt te zien omdat het enigszins vrij aanwezig zal zijn.
Zoals eerder gezegd elke mini is weer anders

3 juli volgen de

- UKRyan
- Be Mini
- Contacteer:
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Brightness
- NMC Legend
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ziet er tof uit.
Maar als ik het zo zie bespaar ik zelf mooi wat geld door geen carbon zijschermen te doen.
Vind ze niet zo mooi tot hun recht komen...
Maar als ik het zo zie bespaar ik zelf mooi wat geld door geen carbon zijschermen te doen.
Vind ze niet zo mooi tot hun recht komen...
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Fijn dat je de auto weer terug hebt Casper..!! Ik moest even aan het idee wennen m.b.t. de a-panels (meer de kleuren combi), maar het ziet er erg geslaagd uit.
Bete vet weer zo.. (Al snap ik Speedy zijn opmerking ik wel weer.)
Enfin, genietze ..
Enfin, genietze ..

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Fijn dat je de auto weer terug hebt Casper..!! Ik moest even aan het idee wennen m.b.t. de a-panels (meer de kleuren combi), maar het ziet er erg geslaagd uit.
Enfin, genietze ..
Enfin, genietze ..

- CooperRob
- Nieuwsgierig
Bericht
Super. Ik vind de A panels cool. Ik zou weer de side skirts in het zwart doen. Lopen de lijnen mooier door van de A panels. Maar dat is mijn mening/tip en smaken verschillen ....