Een BMW expert moest nog naar de voorruit kijken i.v.m fluiten bij +120km/u.
Goed om te horen dat de ontvangst nog goed is

Ik zag het de vorige keer op je MINI. Zag er erg goed uit. Ik wilde het nog stiekem eraf schroeven

bekend probleem, Bij ons heeft het vervangen van de voorruit het opgelost (wel R53).Maaij schreef:Als het goed is moet mijn MINI begin volgende week klaar zijn.
Een BMW expert moest nog naar de voorruit kijken i.v.m fluiten bij +120km/u.
Goed om te horen dat de ontvangst nog goed is
Ik zag het de vorige keer op je MINI. Zag er erg goed uit. Ik wilde het nog stiekem eraf schroeven
Ik schat, dat de 118D verkocht is en je daarom een andere loaner kreeg?Berthil schreef:Tsjonge zeg, dat duurt wel erg lang. Vet balenMaaij schreef:De 118D heb ik na 2 weken moeten omruilen voor een 120i.
Nu bijna 3 weken zonder MINI!![]()
We zijn wel benieuwd wat er dan mis is en waarom het zo lang duurt?
Oooow ja! Klopt!Maaij schreef:Waarom duurt het zo lang:
Spuiten en Protech was al bijna 1 week.
Ik heb gezegd dat ik alleen mijn MINI terug wil hebben als alles 100% in orde is!!!
Bijna. Er wilde iemand naar de 118D komen kijken en eventueel een proefritje maken.Jenkins schreef:Ik schat, dat de 118D verkocht is en je daarom een andere loaner kreeg?
Dat zal nooit gebeuren. Wat een saaie auto zegOf ze proberen je lekker te maken voor een "Einser"?
Dat zijn ze zeker! Mag ook wel na zoveel problemenIk heb wel het vermoeden dat ze serieus aan het werk zijn met je Mini hoor!
Onze sponsors