@ blont ik ben vrijdag bij de mac ja dus dan kunnen we er is even over kletsen ik kan alleen nog geen gezicht bij u naam maar ik rijd in een zwarte cooper met tirex zijn velgen dus komt goed
gr nikky
marss/PW CooperS!!!!
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
marss
BlonT herken je wel!! Misschien dat ik nog wel iets kan regelen. Kom waarschijnlijk ook wel ff langs, dus spreek je dan.nikky cooper schreef:@ blont ik ben vrijdag bij de mac ja dus dan kunnen we er is even over kletsen ik kan alleen nog geen gezicht bij u naam maar ik rijd in een zwarte cooper met tirex zijn velgen dus komt goed
gr nikky
marss
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ BigD: thnx
@ Ivo:
@ ITSU028: ik hoop dat het idd zo'n laagje is, dan heb je geen probleem. Gozer die in Oostenrijk werkte vertelde dat er een Peugeot 407 SW een week onder de sneeuw had gestaan, maar dan met veel meer sneeuw. Door de warmte is die deel gaan smelten en s'nachts weer nieuwe sneeuw, bij het verwijderen van de sneeuw was het hele dak ingedeukt door het gewicht. Hoop dat nooit mee te maken, want dan knalt mijn panoramadakje eruit!!!
marss
@ Ivo:

@ ITSU028: ik hoop dat het idd zo'n laagje is, dan heb je geen probleem. Gozer die in Oostenrijk werkte vertelde dat er een Peugeot 407 SW een week onder de sneeuw had gestaan, maar dan met veel meer sneeuw. Door de warmte is die deel gaan smelten en s'nachts weer nieuwe sneeuw, bij het verwijderen van de sneeuw was het hele dak ingedeukt door het gewicht. Hoop dat nooit mee te maken, want dan knalt mijn panoramadakje eruit!!!
marss
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Marss, mini ziet er weer lekker uit in de zomer modus.
Zo te zien heb je sneeuw genoeg gehad.
Annet
Zo te zien heb je sneeuw genoeg gehad.

Annet

- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
)
marss
thnx, idd er lag erg veel sneeuw. Er waren huizen waar ze de sneeuw zelfs van de daken aan het verwijderen waren, ivm gewicht. Dat zie je niet vaak. Wel was het het te warm om goede kwaliteit sneeuw te hebben. Vanaf een uur of 12 was het echt slush-puppy-sneeuw!! Hard werken voor skiërs, maar met mijn snowboard ging het wel. Zat helaas in een relatief laag gebied (wel een dagje naar Kitzbuhel geweestBMW X3 schreef:Marss, mini ziet er weer lekker uit in de zomer modus.
Zo te zien heb je sneeuw genoeg gehad.![]()
Annet

marss
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Jaaaaaaaaaaaaaa, mijn idee. Laat de zomer maar komen.
Super, Marss. Nice die lente/zomer outfit!! en straks nog lekker verwennen......Gezellie!
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-

Super, Marss. Nice die lente/zomer outfit!! en straks nog lekker verwennen......Gezellie!
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Leuk die reacties!
@ Sven; hahaha, ik wist dat je dat zou zeggen, thnx mate!!
@ PC; kheb er zin an!!
@ Ries; thnx!!
@ Mac; tsja, super lekker, maar ik heb er niet van genoten. Ben die dag teruggereden. Maar door de warmte wordt die nieuwe sneeuw enorm plakkerig en aan het einde van de week is mijn waxlaag aardig weg, dus houdt het enorm in. Dit soort pakken sneeuw moet je in december/januari hebben, dan kun je lekker poeder rijden!!!
@ GeoBem007; thnx!! Ondanks dat ik geen fan ben van gekleurde koplampringen, ben ik eens gaan rond kijken naar voorbeelden, maar ik vind het niet mijn ding. Ik hou het lekker bij het chroom!! Beetje saai misschien, maar meer mijn ding!
marss
@ Sven; hahaha, ik wist dat je dat zou zeggen, thnx mate!!
@ PC; kheb er zin an!!

@ Ries; thnx!!
@ Mac; tsja, super lekker, maar ik heb er niet van genoten. Ben die dag teruggereden. Maar door de warmte wordt die nieuwe sneeuw enorm plakkerig en aan het einde van de week is mijn waxlaag aardig weg, dus houdt het enorm in. Dit soort pakken sneeuw moet je in december/januari hebben, dan kun je lekker poeder rijden!!!

@ GeoBem007; thnx!! Ondanks dat ik geen fan ben van gekleurde koplampringen, ben ik eens gaan rond kijken naar voorbeelden, maar ik vind het niet mijn ding. Ik hou het lekker bij het chroom!! Beetje saai misschien, maar meer mijn ding!

marss
Onze sponsors