Blue Chaser's Clubman need more low P262
- nikky cooper
- One wheel wonder

Bericht
heej
erg mooie mini heb je daar:D maar ik heb je volgens mij vandaag gezien ik stond voor het stoplicht bij het nac stadion kan dat kloppen dat je me daar passeerde??
gr nikky
erg mooie mini heb je daar:D maar ik heb je volgens mij vandaag gezien ik stond voor het stoplicht bij het nac stadion kan dat kloppen dat je me daar passeerde??
gr nikky
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
O.K dan das een mooi vooruitzicht maat !!
Ik heb je nummer nog , bel je morgen ff om wat af te spreken ..
Ik stuur vast een bedankje in de vorm van +karma naar je toe ..
Gr Geer
Ik heb je nummer nog , bel je morgen ff om wat af te spreken ..
Ik stuur vast een bedankje in de vorm van +karma naar je toe ..
Gr Geer
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Daarvoor ben ik veeeel te zuinig op mijn ride
@-Nepnerd - THNX M8!!
Hahaha idd , nee ze zijn niet van mij ..GreyCooperS schreef:Op de vijfde foto staan een setje dikke strepen achter je auto...van jou?
Mooie foto's en een mooie ride!
Daarvoor ben ik veeeel te zuinig op mijn ride
@-Nepnerd - THNX M8!!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
@- fred : Thanks mate !!
Thanks Nikky !! Maar ik denk dat je een look-a-like hebt gezien , ben na Duitsland Waspik niet uit geweest ..nikky cooper schreef:heej
gr nikky
@- fred : Thanks mate !!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Maar er moesten 2 mountanbikes , een 4 persoonsboogtent , een dik grondzeil , een electrische koelbox , een hoog 2 persoons luchtbed , beddegoed , 1 dekbed en voor 2 personen voor 1 week kleding in !!!
Verrassend wat er allemaal in een Cooper past kofferbakje gewoon dicht en zelfs zicht door mijn achteruitkijkspiegel
Haha , nee ik heb mijn bank er normaal gewoon in hoor ..Mac Mini schreef:WOWwiiii.. lekkere foto's.. wist niet dat jij ook je bank eruit had..
maar die smoke achterlichten staan hem ook er goed.. mooi bakkie.
Maar er moesten 2 mountanbikes , een 4 persoonsboogtent , een dik grondzeil , een electrische koelbox , een hoog 2 persoons luchtbed , beddegoed , 1 dekbed en voor 2 personen voor 1 week kleding in !!!
Verrassend wat er allemaal in een Cooper past kofferbakje gewoon dicht en zelfs zicht door mijn achteruitkijkspiegel
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
, komt goed hoor !! .. Volgende Mac-Meet niets vergeten hey
@-BigD : Hey Mate , goede flapkantie gehad dan ??
Snel wat afspreken dan , maar komende week heb ik middagdienst en heb het erg druk ..
Dus wordt wel volgende week !!
Gr Geer
Hey IdaBlont-007 schreef:Dikke fiets in een super mooie omgeving! Snel ff je ideetje plakken!
@-BigD : Hey Mate , goede flapkantie gehad dan ??
Snel wat afspreken dan , maar komende week heb ik middagdienst en heb het erg druk ..
Dus wordt wel volgende week !!
Gr Geer
Onze sponsors