My Mini Cooper S

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

Re: My Mini Cooper S

09 aug 2016, 13:21

maar voor dat geld moet het gewoon goed zijn
Jos is ook niet van het kitten geloof mij .

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

09 aug 2016, 13:30

met normale lip in grondlak denk ik dat je rond de 500 klaar bent incl inserts en grille.
maar die challenge lip is behoorlijk kostbaar.... dus 500 is echt geen gekke prijs.

Afbeelding
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

09 aug 2016, 13:37

Alleen de Challenge lip is 2x 90 euro (links+rechts), bij Leebmann op de website.
Daar komen dan de kosten voor de bumper, de inserts en bevestigingspullen nog bij.

@Baseman, die inserts lijken op de laatste foto ook erin gekit. Effe snel aanpassen voor de lampeninsert; dat moet je toch even goed bekijken...

Oh, en aan die brakeduct vanuit de grill hoort ook "officieel" nog een stukje extra geleiding...
Afbeelding
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 aug 2016, 13:55

Nuttige bijdrage Robert, het is idd de vraag of ze bij het lijmen de lipjes hebben weggewerkt waar de lampinserts op vastgeklikt worden want als dat zo is dan wordt het lastig verhaal.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

09 aug 2016, 13:57

Robert schreef:Alleen de Challenge lip is 2x 90 euro (links+rechts), bij Leebmann op de website.
Daar komen dan de kosten voor de bumper, de inserts en bevestigingspullen nog bij.

@Baseman, die inserts lijken op de laatste foto ook erin gekit. Effe snel aanpassen voor de lampeninsert; dat moet je toch even goed bekijken...

Oh, en aan die brakeduct vanuit de grill hoort ook "officieel" nog een stukje extra geleiding...
Afbeelding
180 euro voor die lip valt nog mee vind ik.

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

09 aug 2016, 13:58

ik zou mistlampen gewoon niet monteren

Afbeelding
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

09 aug 2016, 14:13

Ter prijsvergelijk voor als je in Dld gaat kijken: Een ongespoten Aero 2 front bumper, met alle inserts en luchtgeleidingen staat op de site van VDG voor 425 euro.

http://www.vdg-autoparts.nl/51110404109 ... umper-MINI
speedy
NMC Legend
NMC Legend

09 aug 2016, 14:17

die lip is alleen wel geschikt om mee te spuiten in de kleur van carrosserie.
Normale word gewoon geleverd in het zwart met structuur erin net als de wielbogen..
Maar misschien is het gewoon een willekeurige foto en is het toch anders.

Afbeelding
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

09 aug 2016, 17:03

en die remgeleiding van de brakeduct heb je wel nodig want anders ziet het er niet uit... kijk je in een loos gat. En het heeft ook nog nut.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

09 aug 2016, 17:09

louisvdd76 schreef:en die remgeleiding van de brakeduct heb je wel nodig want anders ziet het er niet uit... kijk je in een loos gat. En het heeft ook nog nut.
dat kleine stuk wat eraan vast zit is prima voor de looks en dan zie je echt niet of het functioneel is ja of nee, bij de meeste achteraf geplaatste aero kits zijn ze niet aangesloten Afbeelding
Functioneel is het dan niet maar bij mijn cooper s nooit last van gehad Afbeelding

Afbeelding
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

10 aug 2016, 16:03

Vanochtend vroeg op pad gegaan, Mini bij Che neergezet en met de Audi met laadruimte op naar Moers om naar de bumper te gaan kijken.
Daar aangekomen was toch wel echt een tegenvaller.
Er was (voor mij) gewoon teveel aan de bumper niet in orde om hem überhaupt te willen kopen.
Intakes waar eventueel de mistlichten gemonteerd kunnen worden waren zoals Robert al zei helemaal gekit eb daar was aan beide zijden ook stukken weg geslepen, van dichtbij zag er dat aan de voorkant echt niet uit.
Aan de achterzijde van de grill was op 2 plaatsen 1 en ander weg geslepen om de intercooler te laten passen.
Al met al teveel mitsen en maren voor mij om tot koop over te gaan.
Overrichter zaken dus weer retour NL en onze dag maar verder nuttig besteed met het mooi pas maken van de rear seat delete.
Achtergordels mooi weggewerkt zodat dit ook bij een eventuele apk geen problemen gaat geven en de foutmelding van de airbag een klein beetje voor de gek gehouden zodat die ook niet meer terug komt.
Nu de Carrier, tank trim panel, of te wel de afdek plaat voor de rear seat delete alleen nog bij de dealer bestellen om het geheel mooi afgewerkt te hebben.

We sparen ondertussen maar gewoon verder en gaan de weg van Stage 1 met Airtec intercooler weer op :wink:

Che, heel hartelijk dank voor de gezellige dag en goeie zorgen :-))

De anderen hier, jullie allemaal bedankt voor de input gisteren :icon_top:

Slechte kwaliteit foto maar het gaat om het idee. En ja, de rommel achterin moet nog opgeruimd worden :mrgreen:

Afbeelding
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:

10 aug 2016, 17:04

Jammer van de voorbumper, maar elk nadeel heeft (vast) zijn voordeel. Seat delete is wel super. Ben benieuwd naar de volgende mod
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”