oh ik ben niet ontevreden zo is het niet maar als je echt met lamp of in zonlicht kijkt dan zie je nog wel iets maar ik rijd er tenslotte wel veel mee dus dan kun je bezig blijven.
Ik polijst liever wat lichter zodat ik het heel vaak kan doen en de lak ziet er echt wel top uit.
Top geregeld door Dusseldorp, fijn te lezen dat er ook gewoon dealers zijn die dit voor klanten opnemen, zij verdienen zeker een warme douche, of hoe heet dat ook alweer bij dat tv programma Radar
Makkelijk zo met een USB stick, ik meen ergens gelezen te hebben dat 2015 de laatste update is voor mijn R56 navigatie (types met CD-rom navigatie). Wat was je nu kwijt, 79€ voor zo'n update?
makkelijk ? de auto twee uur aan laten/rijden voor update en idd duurder als cd'tje.
Er zijn een aantal misverstanden over de kosten van navi bij de dealer want dat is geen 79 euro want dat is alleen de code en dan komt er ook nog iets van 29 euro bij voor software en laten inlezen ook nog weer 5 tientjes ofzo ....
Ik heb deze bij Luuk gekocht in Zutphen en is aanzienlijk goedkoper
Jij kunt bij hem gewoon een cd'tje bestellen voor 10/15 euro dacht ik en die doe je erin en hoppa !
zelfs met flitspalen erop (had ik voor de pw ook bij hem gekocht)