Wat staat er op de planning nu..?

Eej Twin, kon ook echt niet meer wachten. Rijdt zoveel beter qua stuurreactie, dan die winterbanden!! Heb nog niet echt lopen scheuren, maar je merkt het direct in de bochten.denizg schreef:Hello twin brother!werd inderdaad tijd voor de 18''ers !!
Wat staat er op de planning nu..?
Ja je hebt helemaal gelijk... maar toch jammer dat je die dag terug moest.. maar ik weet toch zeker dat je je vermaakt hebtmarss schreef:Leuk die reacties!
@ Mac; tsja, super lekker, maar ik heb er niet van genoten. Ben die dag teruggereden. Maar door de warmte wordt die nieuwe sneeuw enorm plakkerig en aan het einde van de week is mijn waxlaag aardig weg, dus houdt het enorm in. Dit soort pakken sneeuw moet je in december/januari hebben, dan kun je lekker poeder rijden!!!![]()
marss
Hey, maar best dat ieder zijn ding doet hémarss schreef:@ GeoBem007; thnx!! Ondanks dat ik geen fan ben van gekleurde koplampringen, ben ik eens gaan rond kijken naar voorbeelden, maar ik vind het niet mijn ding. Ik hou het lekker bij het chroom!! Beetje saai misschien, maar meer mijn ding!
Onze sponsors