Mee eens. Dé reden voor mij om weer een Mini te (willen) gaan rijden, hij moet precies zo worden.rem. schreef:
Met de zwarte velgen was echt beter...
gr remke
@Greg - Nu met KW's meer comfort dan met fabriek sport onderstel? Welke KW set heb je?

Mee eens. Dé reden voor mij om weer een Mini te (willen) gaan rijden, hij moet precies zo worden.rem. schreef:
Met de zwarte velgen was echt beter...
gr remke

Als ik het nu nog zou begrijpen...nielz schreef:Greg die herrie van je kw's kan komen door dat je op je bumpstop licht in plaats van op de veer.(dus de stop x aantal cm inkort)
Is het dit niet weet ik het ook niet(wist mijn broer mij te vertellen)

Thx... Maar ik denk dat ik het al weet... Die bovenste bout van de veer aan de hechtingspunten heb ik wss niet ver genoeg aangedraaid met de rakentak...tirex schreef:ik zou het zelfs eens moeten horen..
die bumpstops kan normaal niet, want er zitten geen tussen!! (normaal he)
ik zal maandag eens langskomen Greg..
Gr.Mario

GregBem schreef:Thx... Maar ik denk dat ik het al weet... Die bovenste bout van de veer aan de hechtingspunten heb ik wss niet ver genoeg aangedraaid met de rakentak...tirex schreef:ik zou het zelfs eens moeten horen..
die bumpstops kan normaal niet, want er zitten geen tussen!! (normaal he)
ik zal maandag eens langskomen Greg..
Gr.MarioHij begint door te draaien van zodra hij 'vast' begint te zitten en ik dacht dat het toen wel ook zou zijn geweest maar dat is dus niet zo... morgen even bij mn ouders met het luchtpistool proberen aan te draaien vanop de auto, anders moeten ze er even onderuit...

Onze sponsors