GeoBem007's DS Cooper D @ MU p.104
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
wat is jou km-stand nu?
mijne staat nu bij de garage en sleutel gaf aan nog 8000 voor de voorste remmen en 13000 voor achterste..
km-stand is nu 41800 ongeveer.. is dat reeel??
heb jij je voorste remmen al moeten laten vervangen?GeoBem007 schreef:De BMW staat er nu voor, dus veel zien we er niet van
Morgen op onderhoud voor achterste remmen en olie.
Mogelijks ook voor KW V3
wat is jou km-stand nu?
mijne staat nu bij de garage en sleutel gaf aan nog 8000 voor de voorste remmen en 13000 voor achterste..
km-stand is nu 41800 ongeveer.. is dat reeel??
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Mijn voorste zijn vervangen bij mijn eerste onderhoud, tegen de 20K.. 
Mijn achterste zijn nu aan vervanging toe, maar dan echt (rood lampje begon te branden) en ik heb 44K ofzo..
Ik hoop wel dat ze de schijven nog kunnen houden, anders wordt het me weer een duur grapje..
Mijn achterste zijn nu aan vervanging toe, maar dan echt (rood lampje begon te branden) en ik heb 44K ofzo..
Ik hoop wel dat ze de schijven nog kunnen houden, anders wordt het me weer een duur grapje..
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ja, jammer genoeg.. Een stukje korter 
BIJ DE AARDKORST!
Eindelijk de KW V3 gestoken. Wel iets heeeuull erg gebeurd en kan er me nogaltij voor door de kop schieten. Auto is van de krik geschoven
Mijn A-paneel staat nu een halve cm hoger en mijn sideskirt is gekrast en tikkie geplooid en staan ook een paar mooie krassen in mijn deur. Verder is er volgens mij nog iets met de wielboog.
Onderstel is normaal gezien wel ok, ik voel geen abnormale trillingen oid.
Heb er geen foto's van, vind het echt te erg
Dus nu schroefset. Ik kan nog lager, maar ik scrape overal nu al vanvoor. Achterkant moet wel nog omlaag, maar kan dat ik iets een beetje fout heb gedaan. Moet dat dus nog fixen en dan kan ik'm meteen ook omlaag vijzen. Heb wel zo geen sleutel, dus die moet ik ook nog zien te vinden.
Heb het gemeten, ben vanvoor van 6cm verlaagd en vanachter een dikke 4cm. (tov stock)
Foto's zijn niet uberduidelijk, maar auto staat heel vuil en khad niet veel zin in een uitgebreide shoot

BIJ DE AARDKORST!
Eindelijk de KW V3 gestoken. Wel iets heeeuull erg gebeurd en kan er me nogaltij voor door de kop schieten. Auto is van de krik geschoven
Mijn A-paneel staat nu een halve cm hoger en mijn sideskirt is gekrast en tikkie geplooid en staan ook een paar mooie krassen in mijn deur. Verder is er volgens mij nog iets met de wielboog.
Onderstel is normaal gezien wel ok, ik voel geen abnormale trillingen oid.
Heb er geen foto's van, vind het echt te erg
Dus nu schroefset. Ik kan nog lager, maar ik scrape overal nu al vanvoor. Achterkant moet wel nog omlaag, maar kan dat ik iets een beetje fout heb gedaan. Moet dat dus nog fixen en dan kan ik'm meteen ook omlaag vijzen. Heb wel zo geen sleutel, dus die moet ik ook nog zien te vinden.
Heb het gemeten, ben vanvoor van 6cm verlaagd en vanachter een dikke 4cm. (tov stock)
Foto's zijn niet uberduidelijk, maar auto staat heel vuil en khad niet veel zin in een uitgebreide shoot

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zou het eens moeten (laten) nazien.
Auto is van mij weg gevallen en had gelukkig mijn benen er niet onder. Kan inderdaad héél fout aflopen.
Bedankt voor de compli's jongens, altijd leuk
Khad ook via eBay een JCW sierstukje maar die past langst geen kanten op de mijne en aanpassen is onbegonnen werk. Dus die komt in de verkoop. Ik vrees ergens wel dat het een soort namaak is, maar goed.
Mn pa dacht al dat het chassis geplooid zou zijn, maar ik dacht beter aangezien dat A-paneel apart vast zit.Berthil schreef:Staat goed maar jammer van het krikongelukje.
Wellicht is met loshalen van het A-paneel terugbuigen van de steunen dat stukje weer te herstellen. Maar ken slechter aflopen met zoiets (gebroken ledematen).
Zou het eens moeten (laten) nazien.
Auto is van mij weg gevallen en had gelukkig mijn benen er niet onder. Kan inderdaad héél fout aflopen.
Bedankt voor de compli's jongens, altijd leuk
Khad ook via eBay een JCW sierstukje maar die past langst geen kanten op de mijne en aanpassen is onbegonnen werk. Dus die komt in de verkoop. Ik vrees ergens wel dat het een soort namaak is, maar goed.
Onze sponsors