Uitwegen doen ze hier ook niet standaard, maar bij Beek kan het wel (volgens mij daar wel standaard). Het zorgt iig voor een superbalans. Heeft verder niks met trillen te maken btw. Maar daardoor staat 'ie niet overal op exact dezelfde hoogte.
Mijn Clubman en JCW zijn beide wel uitgewogen.
Fre's MCS Clubman: announcement
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Hier word het bijna niet of zelden gedaan. De bandenboer die ik ken heeft het zelfs enkel om z'n racewagens klaar te stomen voor een wedstrijd maar voor gewoon gebruik komt het niet boven.
Hij heeft het me wel al voorgesteld om het ook eens te doen. Dus tegen dat het mooie weer er terug is zal het wel eens gebeuren
Eerst m'n KW's monteren 
Hij heeft het me wel al voorgesteld om het ook eens te doen. Dus tegen dat het mooie weer er terug is zal het wel eens gebeuren

- speedy
- NMC Legend
Bericht
als je echt laag wilt rijden heb je zowieso trillingen en diegene die zeggen van niet zullen het niet merken maar zeker weten dat die iets trilt
Het word zeker minder na een 10.000 km
en ik vind het acceptabel en hoort er gewoon een beetje bij
als je hier moeite mee hebt gewoon een cm omhoog en een wereld van verschil

Het word zeker minder na een 10.000 km

als je hier moeite mee hebt gewoon een cm omhoog en een wereld van verschil

- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
@Fred: zijn de naven achter en voor je spacers ook echt goed schoongemaakt? Als daar oneffenheden op zitten (corrosie of vuil) dan kan er ook wat onbalans optreden. Belangrijk is ook om te weten of je dit door de hele auto voelt of enkel via het stuur.
Uitwegen is alleen van toepassing dat je Mini niet wankel op de schokbrekers staat (Klaas noemt het ook de campingtafel effect) en hiermee stel je de balans en druk gelijk op de wielen. Dit heeft niks te maken met enige trillingen, maar lijkt me toch ook niet onbelangrijk.
Mijn Mini heb ik laten uitwegen en uitlijnen, bij het uitlijnen stond de wielvlucht scheef en de uit-sporing met een aantal graden uit het lood. Merk zeker dat het verschil maakt op het weggedrag.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Misschien is dit zo gevoelig bij een R56, maar ik voel echt gewoon geen trillingen.speedy schreef:als je echt laag wilt rijden heb je sowieso trillingen en diegene die zeggen van niet zullen het niet merken maar zeker weten dat die iets trilt![]()
@Fred: zijn de naven achter en voor je spacers ook echt goed schoongemaakt? Als daar oneffenheden op zitten (corrosie of vuil) dan kan er ook wat onbalans optreden. Belangrijk is ook om te weten of je dit door de hele auto voelt of enkel via het stuur.
Uitwegen is alleen van toepassing dat je Mini niet wankel op de schokbrekers staat (Klaas noemt het ook de campingtafel effect) en hiermee stel je de balans en druk gelijk op de wielen. Dit heeft niks te maken met enige trillingen, maar lijkt me toch ook niet onbelangrijk.
Mijn Mini heb ik laten uitwegen en uitlijnen, bij het uitlijnen stond de wielvlucht scheef en de uit-sporing met een aantal graden uit het lood. Merk zeker dat het verschil maakt op het weggedrag.

- Fred
- Volledig MINI minded!
- lombardi
- 4 op een rij!
- Contacteer:
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hier ook maar ff zetten

Ik vind namelijk geen nieuwe winterbandenFred schreef:Heb je wat laat me ff weten. Het liefst nieuw of zo goed als
ik heb oem 17"velgen, het liefst zou ik daar winterbaden rond leggen, eventueel zou een set velgen met winterbanden ook een mogelijkheid zijn (minimum maat is 16").
Heb je wat, laat maar weten

- Fabian
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Haha wauw wat een kicken foto!!!

MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;