Nathalie`s Clubbie...aangehouden
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ziet dr lekker uit!
We want more!
We want more!

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Echt cool, jullie zijn er toch weer in geslaagd iets anders te doen met de mini. Camber is imo wat te extreem, maar is volgens mij gewoon nodig met zo'n offset icm een dikke verlaging.
Roze staat best stoer.
Het chroom staat ook erg goed op die witte. (Dat heb ik nog niet vaak gezegd
)
Roze staat best stoer.
Het chroom staat ook erg goed op die witte. (Dat heb ik nog niet vaak gezegd

- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
Bericht
Thnx iedereen! Binnenkort gaan wel de dakdragers eraf, kijken hoe het staat zonder. Maar voor de vakantie hebben we ze nog nodig....
@ benno ik zag foto's voorbij komen van jouw clubbie maar je hoeft niet jaloers te zijn op de mijne, die van jou ziet er inmiddels super dik uit
@ benno ik zag foto's voorbij komen van jouw clubbie maar je hoeft niet jaloers te zijn op de mijne, die van jou ziet er inmiddels super dik uit

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Is dit ook een manier om dr in een MINI te krijgen?Batje schreef:Fak zeg.. Heel erg dik dit!!! Zo krijg k mijn vriendin ook nog wel aan de roze velgen. Zou t niet erg vinden om hier als hetro man in rond te moeten rijden. Stiekem heeft t toch wel iets moet ik eerlijk zeggen.

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha nee daar is ze al wild van. Dus k moet uitkijken waar k mn sleutels laat liggen. Anders ben k hem kwijtBMX schreef:Is dit ook een manier om dr in een MINI te krijgen?Batje schreef:Fak zeg.. Heel erg dik dit!!! Zo krijg k mijn vriendin ook nog wel aan de roze velgen. Zou t niet erg vinden om hier als hetro man in rond te moeten rijden. Stiekem heeft t toch wel iets moet ik eerlijk zeggen.

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ontzettend dik, sim-pel.
Persoonlijk had ik denk ik de lip ook in PW gedaan en een iets minder brede velg achter zodat ik met -2.5 graden camber had uitgekund. Maar ieder moet er zijn eigen draai aan geven en voor deze draai niks dan respect!
Persoonlijk had ik denk ik de lip ook in PW gedaan en een iets minder brede velg achter zodat ik met -2.5 graden camber had uitgekund. Maar ieder moet er zijn eigen draai aan geven en voor deze draai niks dan respect!
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Onze sponsors