Dave's Turbo R53 Project
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Klopt, het is een beetje minder qua looks (op dit moment)
Maar het rijdt beter, comfortabeler en is makkelijker schoon te houden.
Daarnaast zou je bij de Breytons weinig van de nieuwe remmen zien en dat gaat straks bij deze velgen geen probleem zijn.
Zeker icm met camberplaten en de camberlinks en eventueel wat dikkere spacers kunnen deze velgen qua look net zo gaaf of wellicht nog wat dikker worden!
Maar het rijdt beter, comfortabeler en is makkelijker schoon te houden.
Daarnaast zou je bij de Breytons weinig van de nieuwe remmen zien en dat gaat straks bij deze velgen geen probleem zijn.
Zeker icm met camberplaten en de camberlinks en eventueel wat dikkere spacers kunnen deze velgen qua look net zo gaaf of wellicht nog wat dikker worden!
- ScoobyPaul
- Enthousiast
- Contacteer:
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik vind ze gaaf staan
lekker racey, zeker nu die vette stoelen en kooi erin zitten

lekker racey, zeker nu die vette stoelen en kooi erin zitten

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
ziet er goed uit allemaal man!!

Vind je velgeninderdaad meer racey staan, in tegenstelling tot de Breytons die wat vetter oogden.. maar wat je zelf al zegt, dit is veeeel makkelijker schoon te houden, ik geef je groot gelijk... t zal ook echt wel dik worden met die remmen enzo erbij
Interieur vind ik helemaal top zo man!!

Vind je velgeninderdaad meer racey staan, in tegenstelling tot de Breytons die wat vetter oogden.. maar wat je zelf al zegt, dit is veeeel makkelijker schoon te houden, ik geef je groot gelijk... t zal ook echt wel dik worden met die remmen enzo erbij

Interieur vind ik helemaal top zo man!!

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
TPR2 is in elk geval definitief gemaakt, kop gaat deze week nog naar de andere kant van de zee
Staat op de verlanglijst.. Maarre.. de doekoe's zijn even een beetje op!ducks schreef:Staat veel beter zo, maar ben ook niet zo'n fan van die breytons. Lekker racy. Maar iets lager en wat meer naar buiten
TPR2 is in elk geval definitief gemaakt, kop gaat deze week nog naar de andere kant van de zee

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors