Veertjes toch niet meer nodig dan???coendek schreef:@junky.. no thanks.. net nieuwe cobra veren ingeladen
Coen's 7de project came to an end...
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
zou zomaar eens een dikke evo kunnen worden, net zo iets als zn uitstapje naar zn lotus... 
ben benieuwd!!

ben benieuwd!!

- Door
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit project heeft wel heel kort geduurd ... jammer, het is erg mooi bakkie. Succes met de verkoop en hoop voor je dat je deze kleur sneller verkoopt dan de YM en de HC.
Heel veel plezier met het zoeken naar de opvolger
Enne niet stiekum kiezen voor zo'n rijdende shushi
die verkoop je weer binnen een maand 
Heel veel plezier met het zoeken naar de opvolger

Enne niet stiekum kiezen voor zo'n rijdende shushi

- maus105
- Bonkey
Bericht
Het is een beetje jou manier van autoliefde maar wat ik zou zeggen is
denk nou is goed na wat je precies wil en kom met een project zoals de zilveren,de my met porsche wheels en je clubbie met goude bbs'en
Maar zoals ik al zei als dit jou manier van autoliefde is gewoon verkopen en weer wat anders nemen om over een half jaar weer te verkopen
Maar soms gaat het wel heeeeel snel
denk nou is goed na wat je precies wil en kom met een project zoals de zilveren,de my met porsche wheels en je clubbie met goude bbs'en

Maar zoals ik al zei als dit jou manier van autoliefde is gewoon verkopen en weer wat anders nemen om over een half jaar weer te verkopen

Maar soms gaat het wel heeeeel snel

- Door
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik begrijp ook niet dat je er al op uitgekeken bent ... het project is nog lang niet af
Als ik kijk wat je met de Mini tot op heden gedaan hebt en wat ook is blijven zitten heb je in mijn ogen een mod-dip
Een andere auto lost het niet op ... zonde ook ... het bakkie heeft potentie en heeft nu nog niet het styling-niveau van de zilveren, YM of HC.
Just my 2 cts ... don't hit me

Als ik kijk wat je met de Mini tot op heden gedaan hebt en wat ook is blijven zitten heb je in mijn ogen een mod-dip

Een andere auto lost het niet op ... zonde ook ... het bakkie heeft potentie en heeft nu nog niet het styling-niveau van de zilveren, YM of HC.
Just my 2 cts ... don't hit me

Onze sponsors