Ragnar's MCCS
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Na lang wikken en wegen ga ik toch op zoek naar andere wielen.. Dus zoals de meeste van julie al ontdekt hebben ze staan te koop.
Klik hier
Maar ik heb deze alvast gekocht voor mijn volgende velgen project. Ooit wil ik taps laten persen. wat Olaf 'Ducks' heeft gedaan nadat hij 5 gaats heeft laten maken. En dan komen er vanzelf andere lugs op. maar tot die tijd deze. om de wieletjes zo lang mogelijk onder de mini te houden. Holpelijk blijven deze heel en raak ik de sleutel niet kwijt

Klik hier
Maar ik heb deze alvast gekocht voor mijn volgende velgen project. Ooit wil ik taps laten persen. wat Olaf 'Ducks' heeft gedaan nadat hij 5 gaats heeft laten maken. En dan komen er vanzelf andere lugs op. maar tot die tijd deze. om de wieletjes zo lang mogelijk onder de mini te houden. Holpelijk blijven deze heel en raak ik de sleutel niet kwijt

- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
jajaja...ik dacht in de snelheid dat het vijf wielbouten waren, dus dacht dat voor een 5 x nogwat wiel zou gaan..

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
oohh zoo.. neen dat durf ik niet. er is er eentje die dat soort dingen gewoon doet.. en die kennen we allemaal hier.
Maar terug naar de vraag van fred.. ik zou op den duur gekleurde lugs willen hebben. Dus dan moet ik de draadenden op de hub laten monteren/persen. zodat je het wiel er zo aangehangen kan worden. Dus dat bedoelde ik met der manier van Olaf. en dat is ook de persoon die ik hierboven bedoel.
Respect voor die gast!

Maar terug naar de vraag van fred.. ik zou op den duur gekleurde lugs willen hebben. Dus dan moet ik de draadenden op de hub laten monteren/persen. zodat je het wiel er zo aangehangen kan worden. Dus dat bedoelde ik met der manier van Olaf. en dat is ook de persoon die ik hierboven bedoel.

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht

Alleen geen idee waar en hoe je dat kan doen hier ergens? En of het dan beter is om ineens om te gaan naar M12 ipv die rotte M14..
Zou ik ook nog graag willen. Is best stoer en gemakkelijk ook als je wielen wisseltRagnar schreef:oohh zoo.. neen dat durf ik niet. er is er eentje die dat soort dingen gewoon doet.. en die kennen we allemaal hier.
Maar terug naar de vraag van fred.. ik zou op den duur gekleurde lugs willen hebben. Dus dan moet ik de draadenden op de hub laten monteren/persen. zodat je het wiel er zo aangehangen kan worden. Dus dat bedoelde ik met der manier van Olaf. en dat is ook de persoon die ik hierboven bedoel.Respect voor die gast!

Alleen geen idee waar en hoe je dat kan doen hier ergens? En of het dan beter is om ineens om te gaan naar M12 ipv die rotte M14..
Onze sponsors