Clubhouse Clubman - Foto's.
- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Vorige week met de Clubman naar de keuring geweest.
Ja mijn bakkie is ondertussen reeds 4 jaar geworden. Zonder problemen erdoor
moet maar terug in 2014.
Ondertussen zijn de pilots led vooraan weeral gesneuveld.
Ben het beu steeds nieuwe te moeten kopen
heb er dan maar de look a like's ingestoken. Zijn minder fel maar toch nog mooier dan oem.
Binnenkort nog eens een shoot doen.
Ja mijn bakkie is ondertussen reeds 4 jaar geworden. Zonder problemen erdoor

Ondertussen zijn de pilots led vooraan weeral gesneuveld.

Ben het beu steeds nieuwe te moeten kopen

Binnenkort nog eens een shoot doen.
- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Daarstraks een aanrijding gehad met een loslopende hond die plots de straat dwars overstak.
Heb de hond niet kunnen ontwijken en ben er frontaal opgereden. Helaas heeft de hond het niet gehaald
De voorbumper van de Clubman is volledig vernield als ook de radiator en intercooler denk ik. Er liep koelvloeistof
vanonder de wagen, hoop dat de schade nog wat meevalt. Mini is getakeld en wordt morgen naar de garage gebracht.
Morgen in het daglicht de schade eens gaan opnemen.
Ben echt van mijn melk dat die hond het niet gehaald heeft.
Heb de hond niet kunnen ontwijken en ben er frontaal opgereden. Helaas heeft de hond het niet gehaald
De voorbumper van de Clubman is volledig vernield als ook de radiator en intercooler denk ik. Er liep koelvloeistof
vanonder de wagen, hoop dat de schade nog wat meevalt. Mini is getakeld en wordt morgen naar de garage gebracht.
Morgen in het daglicht de schade eens gaan opnemen.
Ben echt van mijn melk dat die hond het niet gehaald heeft.

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Pfff, zou er ook niet goed van zijn... Het is "maar" een dier, maar een hond is toch a mans best friend he. Heb zelf ooit een kat aangereden, beestje had het ook niet gehaald. Gaf me toch een raar gevoel...
Wat heb je gedaan met het beest(je) (moet al een serieuze geweest zijn als ik het hoor)
On another note, tijd voor een facelift bumper
Wat heb je gedaan met het beest(je) (moet al een serieuze geweest zijn als ik het hoor)
On another note, tijd voor een facelift bumper

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
hoi patrick , heel vervelend allemaal. Ik herken het gevoel want enkele weken geleden een kat overreden die ik niet kon ontwijken. Ik ben er nog misselijk van.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors