Goed bezig!
Adrenalin Junkie's COOPER "S" - FOR SALE
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
da's een serieuze operatie zeg
Goed bezig!
Goed bezig!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
Was leuk je te ontmoeten, ik had wel ff met je te doen kerel
. Het iss duidelijk dat je, je mini erg goed onderhoud, en dan staan kijken naar een half gestripte mini moet wel ff slikken geweest zijn. Maar dankzij neovo en co is het allemaal goed gekomen, netjes gedaan! Kudo's!
En wat een dikke bak is het in real
Terugweg zal wel een feest geweest zijn
En wat een dikke bak is het in real
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Als het je niet aanstaat reageer dan niet he??
Als ik het zelf had gekund had ik het echt wel zelf gedaan en had ik mij de rit van 340 km heen weer terug bespaard he...
Ik heb dit verslag alleen maar geplaatst om nog mijn dankbaarheid te tonen...
?willem schreef:Goed bezig, of in elk geval andere mensen goed bezig laten zijn
Als ik het zelf had gekund had ik het echt wel zelf gedaan en had ik mij de rit van 340 km heen weer terug bespaard he...
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gelukkig is het weer helemaal goed gekomen, en ik weet nu ook een beetje meer hoe de MINI in elkaar zit van t interieur!!
Thnx man, en de terugweg was echt heerlijk inderdaad!!!
Haha, je hebt helemaal gelijk!!Fred schreef:Was leuk je te ontmoeten, ik had wel ff met je te doen kerel. Het iss duidelijk dat je, je mini erg goed onderhoud, en dan staan kijken naar een half gestripte mini moet wel ff slikken geweest zijn. Maar dankzij neovo en co is het allemaal goed gekomen, netjes gedaan! Kudo's!
En wat een dikke bak is het in real![]()
Gelukkig is het weer helemaal goed gekomen, en ik weet nu ook een beetje meer hoe de MINI in elkaar zit van t interieur!!
Thnx man, en de terugweg was echt heerlijk inderdaad!!!

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Was zeker wel even schrikken zaterdag ochtend.
Je hele auto uit elkaar.
(al weet je dat het moet gebeuren)
Tof dat alles zo goed gegaan is.
Annet
Je hele auto uit elkaar.
(al weet je dat het moet gebeuren)
Tof dat alles zo goed gegaan is.
Annet

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Het is werkelijk super!!
Ben er heel blij mee
@Annet:
Was zeker schrikken inderdaad, ook als je het vantevoren al weet, zag er eerlijk gezegd wel iets tegenop ja, maar het kon niet anders natuurlijk
Gr. Alain
Ja sorry... volgende keer krijg je het zeker te horenWimS schreef:Wow man dat is een aardige operatie geweest![]()
Had dat ff gezegt man had graag het resultaat gehoort en gezien![]()
Volgende keer maar dan![]()
Maak anders ff een geluidsclip
Het is werkelijk super!!
Ben er heel blij mee
@Annet:
Was zeker schrikken inderdaad, ook als je het vantevoren al weet, zag er eerlijk gezegd wel iets tegenop ja, maar het kon niet anders natuurlijk
Gr. Alain

- willem
- Mod virus alert!

Bericht
Is positief bedoeld..Adrenalin Junkie schreef:?willem schreef:Goed bezig, of in elk geval andere mensen goed bezig laten zijn
- sander_r53
- Volledig MINI minded!

Bericht
Wooh dat is serieus een vette operatie. Maar het is denk ik een stuk prettiger wanneer alles eruit is, dan dat je overal tussen moet gaan frotten.
En zie je er verder zo aan de buitenkant niets van? Roosters speakers e.d.?
En zie je er verder zo aan de buitenkant niets van? Roosters speakers e.d.?
- red_devil
- Bijna verslaafd

Bericht

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
Wow netjes zeg. Heb dezelfde operatie tijdje geleden ook gedaan maar alleen de speaker voor en achter vervangen. Dus geen versterker. Maar nu haal ik maar het minimale uit mijn boxen dus zou ik graag een keertje met jou willen vergelijken. Misschein dat voor mij alleen een nieuwe radio al wonderen doet.
Zie je snel op een meet
Zie je snel op een meet

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
@willem: door die smily dacht ik dat het niet positief bedoeld was, excuses.
@jelle: neeeeee aub
haha
@red devil: gaat goed komen! Ga je nog voor die GP Spoiler?
@Sander: idd geheel OEM look
ook kapjes!
Je ziet er helemaal niks van, zelfs radio lijkt OEM zal nog een foto uit t donker maken!
@jelle: neeeeee aub
@red devil: gaat goed komen! Ga je nog voor die GP Spoiler?
@Sander: idd geheel OEM look
Je ziet er helemaal niks van, zelfs radio lijkt OEM zal nog een foto uit t donker maken!
Onze sponsors