nee.. heb vandaag de steuntjes gekocht.. vanaaf ff onder de auto hangen en nog eens wat proberen te duwen/trekken.. miss hangt dr ergens iets niet goed ofso..
Heb t idee dat de splitsing iets te laag hangt
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Geen idee.. ga ik vanaaf eens proberen
Weer rr de klemmen een stukje los.. ook ff controleren op lekken gezien die ene klem kapot ging maar gaat goed komen!
ga jij nu maar lekker rondje rijden en genieten van te weer en (hopelijk) je whine
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
Alleen na een Milltek Catback en Alta CAI had ik 175 pk...
Zo zie je wat je verliest door meer warme lucht door de inlaat (Alta).
Maar dat geluid
En dat is allemaal gecompenseerd door Cat Cams nokkenas / facelift compressor met 15% pully, Milltek spruitstuk erbij en GP IC, zit nu op ca. 230pk en doet het prima!
Ik ben sowiezo van mening dat je altijd voordat je gaat tunen eerst van tevoren op de bank, heb ik altijd gedaan.
Zo kun je altijd zien als je dmv de tuning bijv. heel weinig winst haalt dat er iets mis is, en dat kunnen ze dan gaan oplossen..
Ik heb ineens een COMPLEET andere auto!!!!!!
Meteen al bij het starten en stationair een klein beetje gas geven merkte ik al dat ie megasnel oppakte.
Daarna even gaan rijden... niet normaal wat een verschil. Bij het stoplicht wegrijden meteen DSC lampje aan. Vooral onderin valt het heel erg op dat ie perfect oppakt. Hij is zo direct geworden en totaal geen trappen / inhouden bij het opbouwen van het vermogen... GAAN GAAN GAAN... aan 1 stuk.
Zat nu weer zo op de 210 km/h ... heerlijk gewoon. Wat een kick!!!
Gister had ik die aanzuigslang naar de parafan nog niet. En alleen met die slang erbij zo'n verschil.
Kan het iedereen aanraden om voor zo'n hybrid airbox te gaan. Kost ook geen drol zo. De whine is nog steeds heel flink aanwezig doordat het zich concentreert in die parafanbak.
Ik durf nu echt met een goed gevoel die bank van Beek weer op te gaan.
Even wachten op m'n GRS en dan doen we nog eens een meting.
Alain, je hebt helemaal gelijk. Had ik ook moeten doen, eerst meten..
Maar goed te horen dat alles t weer doet wat die moet doen!
Ben benieuwd wat die GRS er nog aan gaat veranderen!
Kunnen we weer mooi klussen.. al ben ik bang dat die klas zo voorbij is :x hahaha maar toch..
veel belangrijker is de lol en de testrit di erbij hoort!
Je moet ff laten weten als je m wer gaat laten meten.. dan ga ik mee
Laten we die va mij ook meteen doen.. kijken wat 2ton met een S-je doet