Koenv R53 PW-> wieltjes

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 mei 2012, 12:53

Hahahahaha mee eens hij zal zeker 0,000001 sec sneller op de 100 zitten met one skirts :lol:
Weegt niet af tegen de looks IMO ! :wink:
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 mei 2012, 13:02

Blue Chaser schreef:Hahahahaha mee eens hij zal zeker 0,000001 sec sneller op de 100 zitten met one skirts :lol:
Weegt niet af tegen de looks IMO ! :wink:
Daar gaat het niet om, als je een dikke spoiler er op hangt, en een set diffusers achter, plus vlakke bodemplaten en dat soort gein - vind ik de keuze voor One skirts verantwoorder qua aerodynamica dan de keuze voor dure Aero skirts die lopen te bengelen bij hoge bochtensnelheden. Op een circuit: Function > Looks
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 mei 2012, 13:16

Prima lekker one skirt monteren dan ..
IK blijf het een kulverhaal vinden , sorry mijn mening ..
Even goede vrienden hoor maar :lol:
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 mei 2012, 13:32

S-skirts zorgen voor de vorm voor een betere/meer neerwaartse druk waardoor je vermogen beter benut wordt n de auto beter in balans is...
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 mei 2012, 13:36

Zoiets dacht ik ook Sven , zitten niet voor niets op de snellere S versie ..
Als je dan van je aeros af wil waar schijnbaar een duidelijke rede voor is neem dan S-skirts
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 mei 2012, 13:40

Wat betreft de velgkleur:

Afbeelding

:P

Zelf zou ik overigens geen velgen van zo'n 12kg per stuk gebruiken als je toch zoveel toewijding qua circuit-gebruik inzet. Het zijn de zwaarste 17"-OEM-velgen. Ik zou persoonlijk voor iets als een OZ Ultraleggera of ATS DTC gaan, desnoods een Rota Slipstream...
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 mei 2012, 13:40

ah joh, maakt het uit! Kan Koen weer iemand blij met met Aero-skirts. Is toch een gewild spulletje, dus volgens mij moeten we niet zeuren. Doe wat je wilt!

Goed bezig sjakie!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 mei 2012, 13:48

MartijnGizmo schreef:Wat betreft de velgkleur:

Afbeelding

.
Juist Martijn , mijn idee 8) 8) 8)
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 mei 2012, 13:49

mushrop schreef:Kan Koen weer iemand blij met met Aero-skirts. Is toch een gewild spulletje, dus volgens mij moeten we niet zeuren.
Das ook weer waar Mush !! 8) 8)
Koenv
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 mei 2012, 15:39

Ik weet nu iig de mening van menigeen over ONE skirts :mrgreen:, er staat ook bij ik weet nog niet of ze blijven zitten 8).
Kortom ze gaan niet in de verkoop.

@Petergrey I Know :mrgreen:
@Peter hmmm goed idee, thanks nog niet over nagedacht. Dan de semis ( waar ik denk het meeste op ga rijden denk ik ) om de OZ's leggen en de slicks om de S spokes
@Geer nog geen idee man, heb echt tijd te weinig, hoor je van me.
@Davy Thanks man
@Martijn zoiets is wel de bedoeling. Ik wist niet dat het zon zware velg was :D, maar goed kan niet alles tegelijk betalen dus een mooie tijdelijke oplossing
@Rob, thanks maat
@Marcel hoor je van me, een beetje a la Berthil alleen in een standaard bak van Biesheuvel

Ik weet gewoon nog steeds niet of ik FULL RACE CAR ga of een beetje inbetween blijf hangen. Heb nu de achterkant leeg maar wordt er nog niet helemaal vrolijk van. Ga dus de zijpanelen weer terug plaatsen en de GP delete aanpassen naar de kooi. het begint nu al een bodemloze put te worden die mini's :D en ook daar moet een beetje een eind aan komen. tijd om gewoon te genieten. Ik weet dat ik met de wagen zoals hij nu erg veel fun op het circuit kan hebben. Kortom weet het nog niet helemaal :mrgreen: :mrgreen:
R53 MCS HB / Pepper White
Koenv
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 mei 2012, 19:14

stefan740 schreef:Je moet op een moment gewoon stoppen met modden en gaan rijden inderdaad. De vraag is wanneer.
Ik denk dat je er al bent (zodra je de bestelde spullen gemonteerd hebt). Zo'n r56 pot ombouw is misschien al iets te ver.

imho
Mee eens, alleen die Diffussors moeten er wel onder komen :mrgreen:, dus ook de uitlaat aanpassen :D
R53 MCS HB / Pepper White
Adriaan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 mei 2012, 11:40

Gister gespot bij Beek, nice ride 8)
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”