Wilcoos R56 PW fJCW! -> R60...

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jan 2013, 13:23

Nou, heb net weer met Breeman Mini aan de telefoon gezeten, ze gaan het (weer) voorleggen aan BMW Nederland. Hun excuus is dat ze de klacht niet geconstateerd hebben, alleen het zwaardere geluid van de airco pomp.
Het komt er dus gewoon op neer dat ik de motor in de soep moeten laten lopen, omdat ze dan een "klacht" hebben die ze kunnen constateren...

De chef werkplaats gaat vanmiddag contact opnemen met BMW Nederland, en daar moeten we maar op wachten. Ik weet niet wat voor NoNo's ze daar in de werkplaats (of waar dan ook) hebben lopen, maar ik heb in ieder geval geen vertrouwen meer in die figuren.
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jan 2013, 13:37

Dus daar schiet je ook niks mee op... :|
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jan 2013, 13:44

Het is gewoon bezopen, heb ook aangegeven hoe andere dealers er over denken, en dat die de klacht wel herkennen en de oplossing weten. Maar ze moeten het eerst overleggen anders mogen ze niets doen...

Ik heb heel sterk het vermoeden dat ze het wel degelijk weten, maar het niet willen doen omdat te veel werk is of geld kost ofzo... Ze praten er ook continu omheen. Bevestigd trouwens wel alle verhalen en vooroordelen over Breeman.
wernerisabelle
Be Mini
Be Mini

09 jan 2013, 11:52

waarom bel je zelf niet met BMW NL?
vraag dan naar klanten service en blijf heel lalng klachten roepen over de dealer en de kwaliteit.
ook dat het hele internet incl social media er vol mee gaat zetten.
wedden dat ze je serieus nemen?
was bij mij bij vw een keer zo, na het telefoontje is alles opgelost....
Gr Werner
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jan 2013, 11:56

ja, plaatst gewoon je klacht op FB bij BMW of MINI NL. Gewoon open bericht, laat iedereen het maar lezen. Kan me voorstellen dat je het goed zat bent! :evil:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
dqs23
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

09 jan 2013, 12:07

mushrop schreef:ja, plaatst gewoon je klacht op FB bij BMW of MINI NL. Gewoon open bericht, laat iedereen het maar lezen. Kan me voorstellen dat je het goed zat bent! :evil:
x2

Social media is a powerful tool. Breeman heeft zelf geen FB pagina dus gewoon bij BMW NL plaatsen.
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jan 2013, 12:29

Ik wacht nog even af, als het goed is hebben ze gisteren contact met BMW NL gehad om te overleggen wat ze gaan doen.
S-67
Be Mini
Be Mini

09 jan 2013, 14:34

mushrop schreef:ja, plaatst gewoon je klacht op FB bij BMW of MINI NL. Gewoon open bericht, laat iedereen het maar lezen. Kan me voorstellen dat je het goed zat bent! :evil:
Geloof het of niet, maar die worden verwijderd. Las laatst een berichtje van iemand met een probleem (distributieketting). Tijdens een onderhoud werd er niks aan gedaan en aangegeven dat er geen probleem was. Paar weken later schade van 10000 euro (nieuwe motor etc.).
wernerisabelle
Be Mini
Be Mini

10 jan 2013, 09:31

als je aangeeft wanneer je het erop zet, dan wil een aantal mensen hier het meteen wel delen-liken.
dan kunnen ze orginele wel weghalen, maar het kwaad niet meer!
En mochten ze echt zo triest zijn om het te verwijderen, meteen een nieuwe post met ook daar een opmerking over.
KTV is heel belangrijk in autoland he!
Gr Werner
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jan 2013, 10:13

Met volle verbasing je verhaal zitten lezen. Pure nieuwsgierigheid heb je het over Breeman Gouda of Rotterdam. Ik heb zelf namelijk hele goede ervaringen met Breeman Gouda had ik me 5 serie gekocht en er zijn nog 2 BMW's gekocht binnen de familie daar. En qua service was niets te gek daar. Dus ben ben echt verbaasd. Dit moeten ze toch gewoon oplossen voor je zou er inderdaad zoveel mogelijk externe aandacht voor vragen. Zo goed gaat het niet in de autobranche dus ze moeten zuinig zijn op hun klanten.
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jan 2013, 10:21

Dit gaat over Rotterdam. Tot nu toe nog steeds niets gehoord.
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jan 2013, 10:57

Om te beginnen maar een bericht op mijn eigen facebook pagina geplaatst :wink:
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jan 2013, 12:30

Komend weekend trouwens naar Luxemburg (Clervaux), twijfel alleen nog met welke auto ik zal gaan. :roll:
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jan 2013, 13:46

Nice!

Winter of zomerbanden? :mrgreen:

Terug naar “Show your ride”