De nieuwe ... van Géraldine en Ivo - Check pag. 65!
- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Re: De nieuwe ... van Géraldine en Ivo - Check pag. 65!
Mooie Clubster! En wat duren zo'n paar dagen dan lang...... Voorpret heet dat 

Lucky 7 

- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Nice upgrade. Geniet nog even lekker van de voorpret.

x2Coen schreef:JajaIvo schreef:Haha, dat is niet de reden van deze aanschaf hoorIpsje schreef:Super gaaf Ivo een geweldige auto zo te zien, en genoeg plek voor de kinderwagen![]()

- Pboy_007
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
He IVO echt een super mooie clubie is het ook die kleur combi is super
Hier ga je een hoop plezier aan beleven.
Sorry dat ik zo snel door had dat het deze wagen was

Hier ga je een hoop plezier aan beleven.
Sorry dat ik zo snel door had dat het deze wagen was

My Thunder Grey!

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks!
Ik dacht echt dat niemand dit zou raden, totdat de link naar de advertentie in het topic van Schroefie werd gepost.
Erg scherp van je! 

- Pboy_007
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Maar eerlijk is eerlijk hij is heel dik
My Thunder Grey!

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wat een mooie clubbie hebben jullie gevonden!! Ik ben natuurlijk groot Clubman-fan.
Mooi als je opzoek gaat naar de beste MINI in je budget, waarvan je eerst nog denkt dat je ergens consessies moet gaan doen (geen S maar wel Hampton, wel S maar minder opties) en dat je dan tegen de MINI aan loopt waarvan je niet had gedacht dat ie in ie budget zou vallen.
Dat had ik iig met mijn Cabbie (ik dacht een R57D òf en R56SD te kunnen kopen). Ik kan me zo voorstellen dat jullie dat met deze Clubman ook hadden.
Succes met wachten!
Mooi als je opzoek gaat naar de beste MINI in je budget, waarvan je eerst nog denkt dat je ergens consessies moet gaan doen (geen S maar wel Hampton, wel S maar minder opties) en dat je dan tegen de MINI aan loopt waarvan je niet had gedacht dat ie in ie budget zou vallen.
Dat had ik iig met mijn Cabbie (ik dacht een R57D òf en R56SD te kunnen kopen). Ik kan me zo voorstellen dat jullie dat met deze Clubman ook hadden.
Succes met wachten!
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dank je, Rianne! Dit is inderdaad precies zoals het bij ons ook gegaan is. Eerst dachten we: misschien vinden we een mooie luxe Cooper (met in ieder geval een panoramadak) ook prima. Zo'n Hampton is heel mooi, maar we misten toch echt wel wat power. Toen wisten we dat we toch echt weer voor een S moesten gaan. We hebben in een erg mooie en volle S gereden die ook voor een aardig goede prijs te koop stond. Op dat moment dachten we dat 'm wel eens kon gaan worden, totdat we de JCW in het echt zagen. Toen wist ik zeker dat we niet snel een andere Clubman tegen zouden komen die voor ons zo perfect was. Natuurlijk heb je die extra power van de JCW niet nodig, maar lekker is het wel!
Bovendien konden we een goede deal maken, inclusief 12 maanden garantie. Echt heel gaaf dat dit op ons pad is gekomen!

- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Mooie bolide Ivo en Géraldine. Zo'n Clubman rijden is wel heel anders als een R53.
Gefeliciteerd, veel goede en veilige kilometers ermee maken!

Gefeliciteerd, veel goede en veilige kilometers ermee maken!

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
En ook nog eens in een mooie kleur ook 
Ik had met de Clubman van ons ook een kort lijstje om te plaatsen, enkel wat er niet op zat
(sportknop)
Toch wel lekker als tie vol in de opties zit, en dan ook nog eens een bak vermogen.
Gaan jullie echt wel plezier aan beleven en de extra ruimte is ook erg fijn.

Ik had met de Clubman van ons ook een kort lijstje om te plaatsen, enkel wat er niet op zat

Toch wel lekker als tie vol in de opties zit, en dan ook nog eens een bak vermogen.
Gaan jullie echt wel plezier aan beleven en de extra ruimte is ook erg fijn.
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat een gaaf bakkie !! Gefeliciteerd hoor! Mooie R112's eronder ook en lekker rijk uitgerust.. JCW zelfs, altijd
Daar gaan jullie een hoop plezier aan beleven!!!

Daar gaan jullie een hoop plezier aan beleven!!!

- coendek
- Stoepsleutelaar
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Supercool Ivo & Geraldine! Van harte! Hele mooie Clubbie, en lekker compleet ook. 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gefeliciteerd met de aankoop! Het zal even slikken zijn om de R53 weg te zien rijden, nadat jullie er zoveel goede herinneringen aan hebben, maar gelukkig komt er een hele mooie MINI voor terug!
Mooie kleurstelling, lekker volle uitvoering en natuurlijk is het ook helemaal geweldig dat het een JCW is! De power tov een S heb je misschien dan wel niet nodig, maar het is toch een beetje de kers op de taart
Veel plezier van de Clubman en ik hoop hem/haar snel eens in het echt te mogen bewonderen!
Mooie kleurstelling, lekker volle uitvoering en natuurlijk is het ook helemaal geweldig dat het een JCW is! De power tov een S heb je misschien dan wel niet nodig, maar het is toch een beetje de kers op de taart

Veel plezier van de Clubman en ik hoop hem/haar snel eens in het echt te mogen bewonderen!
- WimS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Schitterende bak zeg 
Succes zaterdag

Succes zaterdag

- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
Bericht
Hele mooie opvolger Ivo en Geraldine, gefeliciteerd.
Ik dacht ,misschien een cabrio, maar deze Clubman is top.
Zwart, rode striping, JCW en vol. Erg leuk.
Hier gaan jullie veel plezier mee beleven.
Ik dacht ,misschien een cabrio, maar deze Clubman is top.
Zwart, rode striping, JCW en vol. Erg leuk.

Hier gaan jullie veel plezier mee beleven.
Onze sponsors