als ik zo eens ga nadenken aan hoe deze er vorig jaar uit zag, moet ik eerlijk toegeven dat er toch meer is gebeurt als ik had verwacht en dat er ook meer op de lijst staat als ik had gedacht...
JCW r113 polished done
JCW zwarte grille done
JCW scuttles done
Parrot done alta antenne carvenspeed stubby done
Winterbandjes om de 16" blaster velgen done
middenarmsteun done
aluminium sportpedaaltjes done
HC accenten in interieur (stuur, schakelpook, handrem)
wannabe S kont (uitlaat + bumper) done
Cosmopolitan vloermatten, met witte bies en MINI opdruk (zwarte) xenons????
@ Ivo, haha nee mn moeder heeft er werkelijk nog niks aan gedaan... behalve dat ze er af en toe eens in mag rijden
@ Daiel, helemaal mee eens, moet dat alleen wel ff goed gaan uitzoeken hoe het werkt met aansluiten, computer verhalen etc etc etc... maar zou zoooo dik zijn
@ Willem, Thnx! mn moeder weet tot nog toe alles... al dan niet met wat vertraging zo nu en dan...
Gisteren ff een rondje gereden met Thomas t was droog, en warm dus voor mij genoeg reden voor en stukkie
Voor de mensen die nu kijken en schrikken WTF het dak zit dicht, ja dit klopt... ik moet die functie zo nu en dan ook nog eens uitproberen , en aangezien thomas dacht dat het zou gaan regenen toen we daar aan kwamen rijden heb ik het dak even dicht gedaan, dat we weer weg reden was het nog steeds droog, en ging ie dan ook weer lekker open
Mocht er een Cooper S voorbumper voorbij komen, dan zou ik er toch eens over nadenken! Staat echt een stuk dikker, lijkt me nog een super mod voor de cabbie!