Ik zal van t weekend is ff kijken , is daar niks aan te doen ? Rollen of kloppen ?
Thaanx guys !!
PW's.. R56..winterstylo
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, rollen (niet teveel) en daarna de plastic randen verhitten om ze weer passend te maken. Of gewoon een stuk vanaf halen... Of allebei!
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
heerlijk avondje om de mini weer in de sop te zetten

gelukkig haat ze die vliegjes net zo erg als ik

gelukkig haat ze die vliegjes net zo erg als ik

Low , lower , lowest ...
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
die is daar de meester in na "de doel" shoot
Voor de bikinishoots moet je bij peter "greycoopers" zijnUhr schreef:Deze quote ik toch nog maar een keer omdat het veelste weinig gebeurtWilcoos schreef:Carwash is toch met bikini's enzo??

Low , lower , lowest ...
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag komt aero 2 lippen binnen 
Mn challenge die moet ik nog opknappen na de laatste crash die hij te verduren heeft gehad ....

Mn challenge die moet ik nog opknappen na de laatste crash die hij te verduren heeft gehad ....
Low , lower , lowest ...
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht

deze bedoel je??PepperWhite schreef:Voor de bikinishoots moet je bij peter "greycoopers" zijnUhr schreef:Deze quote ik toch nog maar een keer omdat het veelste weinig gebeurtWilcoos schreef:Carwash is toch met bikini's enzo??die is daar de meester in na "de doel" shoot

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Had je trouwens wel ff kunnen wassen toen ik bij je voor de deur geparkeerd stond! LOL
Dan moet je mijn Einser eens zien...twee weken niets aan gedaanPepperWhite schreef:gelukkig haat ze die vliegjes net zo erg als ik

Had je trouwens wel ff kunnen wassen toen ik bij je voor de deur geparkeerd stond! LOL
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Onze sponsors