Peter's PW R53...new ride..pag 336
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bring it on! 

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- GreyCooperS
- Forum Junky
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Martijn; hahah wou jij je auto nou nog gepoetst hebben door mij??? 
ik behoud mij het recht tariefwijzigingen door te voeren daar ik er een reden toe heb, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst....
lief doen dus...
Back on topic, ik kan er helaas niet bij zijn vrijdag peter, mag dan weer in mn Kyoto eten bezorgen bij de mensen thuis...,
dus ik zie je filmpje graag verschijnen

ik behoud mij het recht tariefwijzigingen door te voeren daar ik er een reden toe heb, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst....

lief doen dus...

Back on topic, ik kan er helaas niet bij zijn vrijdag peter, mag dan weer in mn Kyoto eten bezorgen bij de mensen thuis...,

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Sjakies
Ik zal eens kijken of ik morgen wat picas kan maken. Mss kan er vrijdag iemand ff de phoon vasthouden bij de Mac...
Auto zal igg lekker laag liggen met setje 17" in the back
@Mark..bezorgen jullie niet in Breda dan?

Ik zal eens kijken of ik morgen wat picas kan maken. Mss kan er vrijdag iemand ff de phoon vasthouden bij de Mac...
Auto zal igg lekker laag liggen met setje 17" in the back

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
haha ja precies 
Maaarrrr laten we het hier ff on topic houden

Wanneer komen je Orciari's peter?

Maaarrrr laten we het hier ff on topic houden

Wanneer komen je Orciari's peter?

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
nee helaas mag ik niet ff naar Breda voor het eten.... heb dat 1 keer gedaan, om die bus te laten beplakken bij Ida
denk dat je maar beter een burgertje pakt daar, koude chinees is nou niet echt aan te raden.....
hahaGreyCooperS schreef:Sjakies![]()
Auto zal igg lekker laag liggen met setje 17" in the back![]()
nee helaas mag ik niet ff naar Breda voor het eten.... heb dat 1 keer gedaan, om die bus te laten beplakken bij Ida

denk dat je maar beter een burgertje pakt daar, koude chinees is nou niet echt aan te raden.....

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
@Martijn..de 17"die ik begin deze week gekocht heb..geen nieuw setje dus, maar moet ze nog halen...
@Mark..wil ook geen chinees, maar is voor jou mooi excuus om langs te komen. Dat portie loepia's dump ik wel in de bosjes hier

@Mark..wil ook geen chinees, maar is voor jou mooi excuus om langs te komen. Dat portie loepia's dump ik wel in de bosjes hier

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
..euh nee
@Martijn...nou..de zomer is pas sinds gisteren begonnen he
De 17"zijn reserve set, zodat ik bij een wissel van velgen (stel dat ik de Gp's verkoop) kan blijven rijden..maar mss is die set opknappen in een cool kleurtje ook wel een idee..maar dat dit de enige 18" dit jaar blijven..zou het niet gokken

@Martijn...nou..de zomer is pas sinds gisteren begonnen he

De 17"zijn reserve set, zodat ik bij een wissel van velgen (stel dat ik de Gp's verkoop) kan blijven rijden..maar mss is die set opknappen in een cool kleurtje ook wel een idee..maar dat dit de enige 18" dit jaar blijven..zou het niet gokken

Onze sponsors