2dagen geleden gebeld door de ANWB; meneer, er staat nog een rekening open van €105. Deze moet u eerst betalen voordat u, uw auto terug krijgt.
> Ik heb overigens nog nooit een rekening gehad. Volgensmij hoefde mijn auto alleen maar gerepatrieerd te worden?
- Dat klopt meneer, maar er moet wel een duidelijke diagnose worden gesteld.
> Diagnose? De multi-riem is gescheurd... Prima, wat is er gebeurd dan? Wat is de diagnose?
- Er is 1,5 uur aan uw auto gewerkt, de diagnose moet ik even kijken.
- ...
- Er staat hier dat de waterpomp het niet meer doet...
> Da's nogal logisch hè? Zonder multi-riem! Meestal zit de waterpomp op de distributie, bij een MINI S niet. 1,5 uur?
- Dat weet ik niet meneer. Ik weet alleen dat de rekening betaald moet worden als u de auto terug wilt.
> Mag ik dan een gespecificeerde rekening, wat heeft de beste man aan mijn auto gedaan?
- Als u dat wilt, moet u de garage bellen.
> IK? Jullie hebben de garage gekozen, ik niet. Ik ken heel die man niet. Ik heb jullie ingehuurd, ik heb niets met die garage van doen.
- Nee meneer, wij zijn een tussenpersoon.
...
Uiteindelijk hebben ze toch gebeld, maar 3 dagen later nog steeds geen gespecificeerde rekening hoe meneer 1,5uur aan mijn auto heeft gewerkt.
...
Mijn MINI staat nu ingepland voor 9 september!!!
Ik heb nog geen idee of ik ga betalen. Zometeen eerst eens even de rechtbijstand even bellen, hier ben ik het niet mee eens. Er zijn daarnaast ook nog dingen via de telefoon naar mn hoofd gegooid waar ik het niet eens mee ben. De ANWB is zo corrupt als het maar kan in het buitenland!
"meneer, u bent de tourist, natuurlijk wil de garagehouder geld aan u verdienen."
R53; Goodbye my friend! P97
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Richards DS R53; vakantieproblemen
Laatst gewijzigd door BMX op 22 aug 2013, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- Batje
- Volledig MINI minded!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Gezellig.... Sterkte ermee. Dat wordt dus 1 september met Stefan meerijden...
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Pff, belachelijk..
Dit klopt niet, je betaald toch je lidmaatschap voor de repatriëring etc.. Verder moeten ze je toestemming vragen om er wat anders mee te doen. Jij bepaald waar de auto heen moet en daarna regel je met de garagehouder het verder.
Raar verhaal
Dit klopt niet, je betaald toch je lidmaatschap voor de repatriëring etc.. Verder moeten ze je toestemming vragen om er wat anders mee te doen. Jij bepaald waar de auto heen moet en daarna regel je met de garagehouder het verder.
Raar verhaal

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ook sterkte daarmee.. Nierband is geen overbodige luxe..louisvdd76 schreef:Gezellig.... Sterkte ermee. Dat wordt dus 1 september met Stefan meerijden...

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik had echter met de ANWB geregeld dat er alleen vervoer nodig was. Ik had geen diagnose nodig, die was vrij simpel; geen multi-riem aanwezig.
Dat is het juist. Dat bepaal ik niet, ik vroeg of die naar de dealer mocht. De afsleper heeft m naar zijn eigen TeunDeBeun-garage gebracht.Raymond schreef:Pff, belachelijk..
Raar verhaal
Ik had echter met de ANWB geregeld dat er alleen vervoer nodig was. Ik had geen diagnose nodig, die was vrij simpel; geen multi-riem aanwezig.
Ik ben allang blij dat ik er gewoon bij ben!Raymond schreef:Ook sterkte daarmee.. Nierband is geen overbodige luxe..louisvdd76 schreef:Gezellig.... Sterkte ermee. Dat wordt dus 1 september met Stefan meerijden...

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat ze je erg slecht helpen was me al bekend, maar dit had ik niet verwacht.

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ze helpen je prima, zolang je nog aanwezig bent.
Als je ze belt doen ze hardstikke prima hun best, totdat er gedoe is. Ineens is de ANWB nog maar een tussenpersoon en zoek je het maar uit.
Ik wacht al 4 dagen op een rekening, want zonder rekening kan ik moeilijk geld overmaken... Ik bel elke dag weer, t heeft maar weinig zin.
Aan t eind van de rit ben ik wel de lul, want na 30dagen moet ik zelf de stallingkosten gaan betalen. Ik heb de rechtbijstand al om hulp gevraagd.
Als je ze belt doen ze hardstikke prima hun best, totdat er gedoe is. Ineens is de ANWB nog maar een tussenpersoon en zoek je het maar uit.
Ik wacht al 4 dagen op een rekening, want zonder rekening kan ik moeilijk geld overmaken... Ik bel elke dag weer, t heeft maar weinig zin.
Aan t eind van de rit ben ik wel de lul, want na 30dagen moet ik zelf de stallingkosten gaan betalen. Ik heb de rechtbijstand al om hulp gevraagd.
) | bar-end mirrors

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja davy dat helpt in dit geval vrij weinig
Ricard je mag ook wel mijn Ltec stoel komen vervuilen hoor?
Daveke-Orranje schreef:ADAC nemen.. Ook nog eens goedkoper..
Ja davy dat helpt in dit geval vrij weinig

Ricard je mag ook wel mijn Ltec stoel komen vervuilen hoor?

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De MINI staat weer naast het huis! WOOOHOOOO!
Oorzaak van het alles: De pully op de supercharger komt los bij gasgeven. Een probleem dat onder de R53 rijders wel enigzins bekend zal klinken.
Meestal gebeurd dit doordat de schroefjes eruit lopen. Bij mij zitten de schroefjes er nog in en goed vast. Dus ik heb Kavs al gemaild hoe dit verder word afgehandeld, ding is nog geen jaar oud...
Het ligt in de tunnel is zichtbaar, dus k moet nog ff volhouden
Oorzaak van het alles: De pully op de supercharger komt los bij gasgeven. Een probleem dat onder de R53 rijders wel enigzins bekend zal klinken.
Meestal gebeurd dit doordat de schroefjes eruit lopen. Bij mij zitten de schroefjes er nog in en goed vast. Dus ik heb Kavs al gemaild hoe dit verder word afgehandeld, ding is nog geen jaar oud...
Het ligt in de tunnel is zichtbaar, dus k moet nog ff volhouden

) | bar-end mirrors

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Damn, wilde er al heenrijden om de GP ic van die beun over te kopen..
Top nieuws man

Top nieuws man

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Het antwoord van Kavs; je supercharger is niet goed. Je bent de enige met dit probleem dus zoek het maar uit... dussss
Goed, dat word ff zoeken naar een andere pully pfff
Ik wacht nog ff mn tekoop gevraagd topic af en anders bel ik ff naar Beek..
Goed, dat word ff zoeken naar een andere pully pfff
Ik wacht nog ff mn tekoop gevraagd topic af en anders bel ik ff naar Beek..
) | bar-end mirrors

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Richards DS R53; MINI weer thuis! pully-probleem
Ries, ik weet nog wel een charger te liggen. Maar deze ligt momenteel in een donker hoekje van de opleiding automotive in Eindhoven... En waarschijnlijk met een rede dat die daar ligt 
Maar misschien leuk voor extra onderdelen?
Owja en omdat het kan

Maar misschien leuk voor extra onderdelen?
Owja en omdat het kan

Onze sponsors