Je hebt het niet altijd voor het uitkiezen Rob. Woon zelf ook in Julianadorp en werk op Schiphol. En als ik vrij ben en binnen 4 min op het strand loop zou ik geen goud willen verhuizen. Dan maar klein uurtje heen en klein uurtje terug in de auto.
Ik heb bijna anderhalf jaar 5 en soms 6 dagen per week op en neer gereden tussen Amstelveen (woon) en Heerenveen (werk). Dat was bijna 260km per dag en dat deed ik met een smart fortwo...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Hahaha hier nog een toen ik een eigen zaak had in Nieuwegein 6 a 7 per week Julianadorp/Nieuwegein met een Smart Brabus Roadster na 2 jaar stond er 200.000 km op Ze zijn nog in shock bij Smart