Hoe of met wat hebben ze dat dan gespoten?? Ben ik wel benieuwd naar, heb hier ook nog een grijzeMenno schreef:Vanavond mijn hemelbekleding zwart gespoten en volgens mij wordt het wel wat![]()
![]()
Menno's Clubman D..
- Menno
- Volledig MINI minded!

Bericht
Had in eerste instantie 1 textielspuitbus gekocht maar kwam er al snel achter dat dat veeeels te weinig was
Hoop dit weekend nog wat tijd te vinden om mijn n hemel te demonteren zodat de stijlen volgende week ook naar de spuiter kunnen
daarna monteren en foto's!!
Gewoon met 4!! spuitbussenjbcola schreef:Hoe of met wat hebben ze dat dan gespoten?? Ben ik wel benieuwd naar, heb hier ook nog een grijzeMenno schreef:Vanavond mijn hemelbekleding zwart gespoten en volgens mij wordt het wel wat![]()
![]()
![]()
Hoop dit weekend nog wat tijd te vinden om mijn n hemel te demonteren zodat de stijlen volgende week ook naar de spuiter kunnen
- Deniz
- Volledig MINI minded!

Bericht
Even omhoog schoppen hoor...
Leuk je ontmoet te hebben Menno! Enneh zoals ik al aangaf... die MINI van jou MOET je dus in echt zien
en vooral die velgen van je..
Is het trouwens nog gelukt met het schoonmaken of wat? Want volgens mij was je erg snel klaar..?
Ben ook erg benieuwd naar het resultaat van je hemelbekleding.. 
Is het trouwens nog gelukt met het schoonmaken of wat? Want volgens mij was je erg snel klaar..?
- Menno
- Volledig MINI minded!

Bericht
Thanks man
was ook zeker leuk je ontmoet te hebben, volgende keer met MINI komen he
Het schoonmaken was inderdaad zo gebeurd, ben geen poetser dus blijf nooit lang weg
Hemel heb ik vanmorgen erin gezet, wilde nog wat meer dingen doen maar heb helaas geen tijd meer.. Heb wel al even snel een foto gemaakt, het is geen beste maar zo krijgen jullie alvast een idee

Het schoonmaken was inderdaad zo gebeurd, ben geen poetser dus blijf nooit lang weg
Hemel heb ik vanmorgen erin gezet, wilde nog wat meer dingen doen maar heb helaas geen tijd meer.. Heb wel al even snel een foto gemaakt, het is geen beste maar zo krijgen jullie alvast een idee

- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
komt goed! Wel vet dat je dat aandurft! lol
ik hou u op de hoogte als de klepjes er zijn!
G.
ik hou u op de hoogte als de klepjes er zijn!
G.
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors