Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja ben sinds kort weer thuis uit het ziekenhuis. Heb een drama jaar gehad maar gelukkig het klopt wat je zegt. Still alivespeedy schreef:wow still alive
Dat gaat helaas niet lukken gozer in de toekomst misschien wel. Een onderdeel van de afgelopen periode was dat ik twee keer een hersenbloeding heb gehad 1 ste keer totaal verlamd aan de rechterkant maar doormiddel van therapie weer aardig hersteld. Maar tijdens de revalidatie een tweede gekregenManick schreef:Holy shit! Idd still alive, als je tijd hebt Casper. Volgende week vrijdag 10de maart ouderwets Mac meet
gelukkig maar en hopelijk weer helemaal gezondCasper schreef:Ja ben sinds kort weer thuis uit het ziekenhuis. Heb een drama jaar gehad maar gelukkig het klopt wat je zegt. Still alivespeedy schreef:wow still alive
pffCasper schreef:Dat gaat helaas niet lukken gozer in de toekomst misschien wel. Een onderdeel van de afgelopen periode was dat ik twee keer een hersenbloeding heb gehad 1 ste keer totaal verlamd aan de rechterkant maar doormiddel van therapie weer aardig hersteld. Maar tijdens de revalidatie een tweede gekregenManick schreef:Holy shit! Idd still alive, als je tijd hebt Casper. Volgende week vrijdag 10de maart ouderwets Mac meetNu weer me eigen aardig terug gevochten en ben weer thuis en aardig aan het herstellen. Gelukkig niet meer verlamd maar de marathon van New York zit er voorlopig niet in
Gelukkig kan ik voor korte stukjes van de Coupe genieten en hij doet het gelukkig nog perfect. Dat is ook de reden dat er geen andere komt.
Onze sponsors