Mijn Mini One dieseltje
- One Dieseltje
- One wheel wonder
Bericht
Mijn Mini One dieseltje
:D
Laatst gewijzigd door One Dieseltje op 08 sep 2011, 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- One Dieseltje
- One wheel wonder
- One Dieseltje
- One wheel wonder
Bericht
Hallo,
Ik zou graag een carbon dashboard plaatsen. Is dit goed te doen? Ik heb een 3-delig dashboard. Is dit gewoon vastgeklikt dus gewoon lostrekken? Iemand misschien een duidelijk handleiding. Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar ik ben er nog niet uit.
Alvast bedankt :D
Ik zou graag een carbon dashboard plaatsen. Is dit goed te doen? Ik heb een 3-delig dashboard. Is dit gewoon vastgeklikt dus gewoon lostrekken? Iemand misschien een duidelijk handleiding. Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar ik ben er nog niet uit.
Alvast bedankt :D
- Minichael
- Be Mini
Bericht
Dit zit vast met schroeven etc... Is goed te doen hoorOne Dieseltje schreef:Hallo,
Alvast bedankt
KEEP IT MINI
- One Dieseltje
- One wheel wonder
Bericht
Niemand die mij een link kan geven of een handleiding voor het demonteren van een 3 delig dashboard?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
- Black&White
- 4 op een rij!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht

http://www.newminiclub.nl/diy.php?id=421&tag=Dashboard
Zoiets?, wel in het duits.....One Dieseltje schreef:Niemand die mij een link kan geven of een handleiding voor het demonteren van een 3 delig dashboard?
Alvast bedankt.

http://www.newminiclub.nl/diy.php?id=421&tag=Dashboard
- One Dieseltje
- One wheel wonder
Bericht
Bedankt voor jullie positieve reacties.

Vraagje: Kan ik de chrome line lijsten bijzetten op mijn voor en achterbumper?

Vraagje: Kan ik de chrome line lijsten bijzetten op mijn voor en achterbumper?
Onze sponsors